Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 har sett her og andre steder at det er mye småmark(barnemark om dagen. Forje uke oppdaget jeg det når jeg var på do.. kjilte i rompa. så ikke noe på papiret, men da jeg stakk fingeren litt på innsiden var den 1 mark på fingeren. jeg fikk totalt panikk... tenkte at det her trodde jeg aldri skulle skje meg. ingen i familien har klaget over kløe eller andre symptomer. så det var litt av et sjokk. vi tok kur alle sammen med en gang vi oppdaget det, for vi hadde piller liggende for sikkerthetens skyld. Etter jeg tok kuren..og de andre i familien har tatt, har jeg prøvd å se etter om marken kommer ut når jeg er på do, men har ikke sett tegn til noenting. og heller ikke merket mer kjiling i rompa. er det mulig at jeg tok den første kjønnsmodne marken som skulle ut for å legge egg? Jeg har ingen aning..men synes det er rart det bare var denne ene.hører jo at andre har hundrevis... : S noen som vet?? Anonymous poster hash: 4031e...584
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Sikker på at det var en mark du hadde på fingeren? Uansett så har du tatt kur og da er vel problemet løst. Anonymous poster hash: 75fb4...464
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 ja det er jeg sikker på : ) Helt jævlig... ja får håpe det... Anonymous poster hash: 4031e...584
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 De blir bare borte.. Jeg har hatt det to ganger i mitt liv og grøsser bare av tanken.. Sist gang tok jeg 3 lurer, bare fordi jeg var hysterisk. En uke mellom. Det funka bra 😜 Anonymous poster hash: 185d7...f9e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 hvordan oppdaget du det? Anonymous poster hash: 4031e...584
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå