Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Babyen ligger helt nede i bekkenet på meg.. så hver gang han rører seg / sparker / bokser , så blir det jo i retning blæra.. Veldig godt å kjenne liv hver dag, og alt er fint.. Men når kan jeg håpe på at lille flytter seg litt oppover?? er i uke 20.. Anonymous poster hash: 0c9fd...0f5
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Spørs om han gjere da. Min ligge fremdeles der og leke med blæro mi.. E i veke 28.. Fekk beskjed om at det skulle bli bedre! Men nei :-P Anonymous poster hash: 96270...ce0
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Haha, ikke sant. Samme sa de til meg på Ultralyd uke 18.. "flytter seg nok snart oppover" skal vel ikke klage.. mye bedre å kjenne liv ved spark i blæra enn å ikke kjenne noe .. Anonymous poster hash: 0c9fd...0f5
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #4 Skrevet 7. mars 2014 Fortsatt ligger lille helt nede og spiller pingpong med blæra.. Noen andre som har erfaring med når babyen evt flytter seg oppover? Anonymous poster hash: 0c9fd...0f5
Stella&My+2 Skrevet 7. mars 2014 #5 Skrevet 7. mars 2014 Babyen her ha lagt seg ned med hodet i uke 26,- nå i uke 29 sier jordmor at han mest sannsynlig blir liggende slik fram til fødsel. Great...med urinblæren min som hode og boksepute...er oppe 6 ganger hver natt for å tisse, og sover knapt ikke lenger.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2014 #6 Skrevet 7. mars 2014 så herlig Min lille har ligget på langs der nede hele tiden, fra vi var på ultralyd da jeg var ca 14 uker på vei.. da vi var på oul lå han helt likt, og det er ganske tydelig ut fra hvor sparkene og slikt kommer fra at han ennå ligger slik Anonymous poster hash: 0c9fd...0f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå