Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Jeg er alene med to barn og ønsker meg kjæreste.. Nå har jeg møtt en utrolig snill og fantastisk mann.. Han sier at jeg er drømmedamen hans og at han er virkelig glad i meg. Vi har hatt kontakt i nesten et år, men bor langt fra hverandre. 1 time med fly. Har møtt han en gang. Han har ingen barn, men han forlanger at jeg skal flytte til han med mine barn. Gruer meg for det :-(MEN det verste er at jeg ikke har følelser for han. Syns han er sååå harry. Rare klær og fæl bil og grusomt hus :-(Som jeg MÅ flytte inn i.. KAN det være jeg ikke er klar? Kan følelsene komme?Hvor stor sjangse er det for at jeg treffer en sååå snill mann igjen..?? Kanskje jeg må innse at jeg må være alene resten av livet :-( Anonymous poster hash: 6d674...f3d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 Vel om du ikke har følelser for han, så bør du avslutte nå mens leken er god. Du bør ikke leke med hans følelser. Anonymous poster hash: 4bed6...adc
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 Hvordan få følelser da???? HI Anonymous poster hash: 6d674...f3d
Line-mamma til to herlige Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 du har møtt en utrolig snill og fantastisk mann , å dere snakker om å flytte sammen? men du føler ikkeno? avslutt hele greia du... forsto ikke helt dette her jeg:)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Du sier han er helt fantastisk, men lengre ned sier du han er så harry, rare klær osv.. sier seg vel selv da at du burde avslutte NÅ. Anonymous poster hash: a4c57...514
Line-mamma til to herlige Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 hvorfor skal du tvinge frem følelser? kanskje han bare er et vennematriale?? igjen..... skjønner ikke det her jeg:) du nå vel ikke satse på han??
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Men herregud da, hvor vanskelig kan det være? Man blir ikke sammen med en person man ikke har følelser for!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Fantastisk personlighet! Men ikke utseende hehe... Han som snakker om at jeg må flytte... Jeg vil ikke... MEN vil ikke miste han heller... HI Anonymous poster hash: 6d674...f3d
Flutterby Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 Hvorfor vil du ikke miste han, om du ikke har et fnugg følelser for han?
Line-mamma til to herlige Skrevet 3. mars 2014 #10 Skrevet 3. mars 2014 så behold han som venn da... har du/dere gjort noe for at det skal tilsi at dere har noe på gang??
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 Jeg har vært ærlig om at jeg ikke vet hva jeg vil MEN da jeg traff han så ble det til at vi hadde sex OG han ville kysse meg osv.. Vil ikke miste han pga liker å bli likt og at folk bryr seg hi Anonymous poster hash: 6d674...f3d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #12 Skrevet 3. mars 2014 Rare klær, fæl bil, grusomt hus.. Som du MÅ flytte inn i? Hvorfor i alle dager MÅ du det? Du har ikke de rette følelsene for mannen, men allikevel skal du flytte barna dine en time bort fra det de er vant med? Hvorfor det? For å slippe å være alene? Vet du, du høres ufattelig korttenkt ut akkurat i denne situasjonen, håper det "bare" bunner i at du savner en kjæreste og ikke fordi du egentlig er sånn.. Det er ikke verdt å prøve å presse fram følelser! Når du møter en du VIRKELIG ønsker å være sammen med så vil du ikke trenge å presse fram noe som helst. Da vil alt føles naturlig. Gjør dere begge en tjeneste og avslutt forholdet, dette vil aldri føre noe godt med seg! Du VIL møte en mann som får det til å krible i hele deg. Bare ta tiden til hjelp Anonymous poster hash: 69069...6f3
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #13 Skrevet 3. mars 2014 Hvor gammel er du egentlig? Anonymous poster hash: 7862e...ccd
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #14 Skrevet 3. mars 2014 Du virker jo ikke egnet til å ta deg av barn. Anonymous poster hash: a61c4...417
Flutterby Skrevet 3. mars 2014 #15 Skrevet 3. mars 2014 Jeg kan skjønne at du synes det er en egoboost å ha en mann som tydelig liker deg, men om du ikke har følelser for mannen (kjærestefølelser) så er dette et svært dårlig utgangspunkt. Minner meg om postordrebruder som velger mann utifra at "han er jo snill, har stødig økonomi og er ikke voldelig". Du har i tillegg 2 barn. Ser du for deg at dette skal bli barnas stefar? Skal du flytte dem til et helt annet sted i landet for en mann du ikke liker? For noe tull.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #16 Skrevet 3. mars 2014 Du har møtt han en gang, har ikke følelser for han. Men du skal flytte dine 2 barn langt avgårde. Fordi at du liker at noen liker deg, og du er desperat etter å ha kjæreste. Hjelpes. Anonymous poster hash: 4d774...339
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #17 Skrevet 3. mars 2014 Du holder kontakt med en mann i et helt år, en mann du ikke liker utseendet på, klærne han går i osv. På toppen har du ikke følelser for mannen. Da er det jo ikke rart du ikke møter noen - du holder deg jo opptatt med en mann du ikke har følelser for. I tillegg til alt så virker det som om du faktisk vurderer å flytte til ham, et sted du ikke kjenner (?!), rive barna opp og flytte inn til en fremmed mann. Er du tullerusk??? Du finner deg aldri en mann hvis du holder deg til de du ikke har følelser for - da følger du bare en oppskrift mot nederlag. Anonymous poster hash: 66c65...976
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #18 Skrevet 3. mars 2014 Det skinner jo godt igjennom at du har veldig dårlig selvtillit og at det eneste du ønsker er en som er glad i deg og forguder deg. Dessverre virker det også som om du ikke er så nøye på hva dine egne følelser sier. Du er kanskje redd for å avvise ham i frykt for at da er det ingen andre som vil like deg? Er det virkelig så ille å ikke ha en kjæreste? Jeg klarer ikke for mitt bare liv å se for meg at du har flere grunner til dette enn at du endelig har en som forguder deg og at du nå slipper å være alene... Men tro meg, om du ønsker å være lykkelig så hjelper det ikke at kun den ene ønsker dette forholdet. Et forhold er ikke 50/50, men 100/100, begge må legge inn maks innsats. Tviler på at dine frykt for å være alene er en god grobunn for et produktivt forhold, hi... Regner med du har møtt ham på nettet? Isåfall er det jo helt hårreisende at du i det hele tatt vurderer å pakke sammen alt du har samt rive ungene bort fra sitt kjente for en mann du ikke kjenner, ikke har følelser for, men kun ønsker å ha på gress fordi du da slipper å føle deg alene! #12 Anonymous poster hash: 69069...6f3
Fru vims Skrevet 3. mars 2014 #19 Skrevet 3. mars 2014 Du har møtt han en gang? Og så vurderer du å ta med barna langt avgårde og flytte sammen med han. Og ikke har du en gang følelser for han. Valget burde være enkelt. Se deg heller etter noen andre. Og behold han som en venn.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #20 Skrevet 3. mars 2014 Når jeg har skrevet dette her og fått de svarene så ser jeg alt bedre! OG jeg innser at jeg ikke ser noen fremtid med han - ikke han heller!! Er ikke få som har villet blitt kjæreste med meg. MEN jeg får ALDRI følelser for de :-( JAAA! Jeg har elendig selvbilde! OG jeg vil ikke såre noen.. HI Anonymous poster hash: 6d674...f3d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #21 Skrevet 3. mars 2014 Jeg mener helt oppriktig at om du går til det skritt å flytte til andre kanten av landet, dra ungene opp fra alt sitt kjente, bytte skole osvosv, med en person som du ikke kjenner, møtt 1-2 ganger og ikke engang har følelser for, ja da burde virkelig barnevernet kobles inn! Du er nødt til å søke profesjonell hjelp, for dette er ikke normalt eller friskt på en flekk! Sånn GJØR man ikke mot ungene sine! Du er MAMMA, du skal sette UNGENE DINE før alt annet! Anonymous poster hash: a61c4...417
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #22 Skrevet 3. mars 2014 Jeg mener helt oppriktig at om du går til det skritt å flytte til andre kanten av landet, dra ungene opp fra alt sitt kjente, bytte skole osvosv, med en person som du ikke kjenner, møtt 1-2 ganger og ikke engang har følelser for, ja da burde virkelig barnevernet kobles inn! Du er nødt til å søke profesjonell hjelp, for dette er ikke normalt eller friskt på en flekk! Sånn GJØR man ikke mot ungene sine! Du er MAMMA, du skal sette UNGENE DINE før alt annet! Anonymous poster hash: a61c4...417 NEI. Jeg kommer ikke til å flytte!! HI Anonymous poster hash: 6d674...f3d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #23 Skrevet 3. mars 2014 Jeg mener helt oppriktig at om du går til det skritt å flytte til andre kanten av landet, dra ungene opp fra alt sitt kjente, bytte skole osvosv, med en person som du ikke kjenner, møtt 1-2 ganger og ikke engang har følelser for, ja da burde virkelig barnevernet kobles inn! Du er nødt til å søke profesjonell hjelp, for dette er ikke normalt eller friskt på en flekk! Sånn GJØR man ikke mot ungene sine! Du er MAMMA, du skal sette UNGENE DINE før alt annet! Anonymous poster hash: a61c4...417 NEI. Jeg kommer ikke til å flytte!! HI Anonymous poster hash: 6d674...f3d Men du vurderte det, og det sier endel. Anonymous poster hash: a61c4...417
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #24 Skrevet 3. mars 2014 Jeg mener helt oppriktig at om du går til det skritt å flytte til andre kanten av landet, dra ungene opp fra alt sitt kjente, bytte skole osvosv, med en person som du ikke kjenner, møtt 1-2 ganger og ikke engang har følelser for, ja da burde virkelig barnevernet kobles inn! Du er nødt til å søke profesjonell hjelp, for dette er ikke normalt eller friskt på en flekk! Sånn GJØR man ikke mot ungene sine! Du er MAMMA, du skal sette UNGENE DINE før alt annet! Anonymous poster hash: a61c4...417 NEI. Jeg kommer ikke til å flytte!! HI Anonymous poster hash: 6d674...f3d Men du vurderte det, og det sier endel. Anonymous poster hash: a61c4...417 Nei, faktisk ikke. Ville bare få frem hva han tenker... OG jeg hadde et håp om at ting kunne bli bedre... = Få følelser.. hi Anonymous poster hash: 6d674...f3d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #25 Skrevet 3. mars 2014 Bestem deg for at i f.eks. ett eller to år fremover skal du ikke fokusere på å få deg en kjæreste. Fokuser heller på å bygge deg selv opp, finn ut hvem du selv er. Hva liker du? Ikke bare ift menn, men med alt mulig - klær, innredning, hobbyer, bosted, mat.... alt du kan tenke deg, egentlig. Ikke at du skal ut å bruke mye penger, du trenger ikke kjøpe noen ting! Men begynn å bli mer beviss, hva LIKER DU og hva liker du ikke. Når man er usikker så blir man ofte redd for å være tydelig på hva man liker og hva man ikke liker. Da sender man ut feil signaler og man tiltrekker seg personer som tror man er anderledes enn man egentlig er. Når man ikke vet sikkert hva man vil ha så leter man som regel også feil steder selv. Man innbilder seg at man liker slik og slik, når man kanskje egentlig vet at man trenger noe annet eller egentlig ikke er så begeistret for slik og slik. Kanskje kan du også søke noen som kan hjelpe deg i denne prosessen. Det er ikke rart du aldri får følelser for de du møter - for jeg tror ikke du er ærlig hverken med deg selv eller dem. Når du i tillegg er redd for å såre noen, så risikerer du å si ja til personer som du egentlig ikke liker - slik som denne mannen. Jeg har vært der selv, men vet du - det er en treningssak. Du vil innse at det ikke er ditt ansvar å gjøre absolutt alle du møter lykkelige. Hver og en av oss er ansvarlig for våre egne følelser, så om en mann er forelsket i deg og du ikke vil ha ham, så er det ikke ditt ansvar. At han i så fall blir såret er synd, og du bør selvfølgelig si fra på en mest mulig ok måte. Men hans evt sårede følelser er IKKE ditt ansvar så lenge du behandler ham/de med respekt og er ærlig og ryddig med dem. Så tenk deg at du setter kjæreste-prosjektet på hylla et år eller to og så tenker du at du heller skal gå på oppdagelsesjakt i deg selv. Da tror jeg at du etter hvert også vil tiltrekke deg og bli tiltrukket av menn som passer deg bedre. Ikke se på det som noe nederlag - de aller, aller, aller fleste går flere slike runder før de finner seg selv (og andre) Det betyr ikke at du ikke skal møte menn i det neste året eller to. Men du skal ikke lenger søke "panisk" etter noen. Tenk at "ja, jeg kan møte ham, jeg lærer sikkert noe av det, han har mange gode kvaliteter". Hvis du etter et eller flere møter kjenner at dette ikke var noen mann for deg, så sier du bare det "du er en kjekk mann, men jeg har dessverre ikke kjærestefølelser for deg, så det er bedre vi søker videre begge to, lykke til". Og så tenker du gjennom i etterkant - hva var det som tiltrakk deg med den mannen, stemte det?, hva var det med ham som du ikke likte godt nok? Neste gang kan du kjenne igjen - hm... han virket kjekk, men nei, han er helt lik han forrige jeg var på date med på dette områden, nei, da er han ikke noe for meg. Du lærer litt for hver gang. Møter du drømmeprinsen likevel etter 6 måneder så slår du selvfølgelig til. Men ikke legg noe press på deg selv. Gi deg selv tid og ikke ta hva som helst - gå etter de kvalitetene som passer deg i en mann! Og da må du kjenne deg selv litt bedre, tørre å stå litt mer opp for deg selv Ikke gi deg - vær snill med deg selv i tankene. Og ikke rot deg inn i noe forhold hvis du ikke har de rette følelsene! Lykke til Anonymous poster hash: 66c65...976
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå