Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Ser at det er 36 svar på et innlegg ang sateng sengetøy, men en som skrev om ensomhet hatt over 500 visninger, men bare 3 svar. Hvorfor? Burde det ikke gi flere noe å svare en som er ensom en oppløftning konta å svare på noe så usaklig som sengetøy? Fatter det ikke jeg ihvertfall. Anonymous poster hash: ef81d...498
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Du sier noe. Vil tro at det er fordi det er mye enklere å svare på sengetøytråder. Ensomhetstråder krever en del tankearbeid og mer skriving. Anonymous poster hash: b7069...2b0
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Jeg har ikke svart i noen av trådene. Jeg "burde" kanskje svart i den tråden om ensomhet - jeg har vært inne på den noen ganger i kveld. Jeg har ikke svart fordi jeg føler meg ensom selv, og ikke orker å rippe opp i det nå. Jeg har enda mindre i livet mitt enn HI i den tråden også. Ellers har jeg lagt merke til noe av den samme tendensen her inne. Jeg har hentet opp en del slike tråder som da har fått langt flere svar. Jeg tror det ofte har med tilfeldigheter å gjøre, hvem som er her når osv. Normalt ville jeg svart i den ensomhetstråden, men i dag ble det feil fordi jeg er i samme situasjon. En annen dag kunne det vært riktig å svare. Anonymous poster hash: 2a382...41d
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Kan være det er det som er grunnen ja. Når folk sitter med pc som underholdning om kvelden skal det være det. Ser den 5 millioner tråden og får masse svar. HI Anonymous poster hash: ef81d...498
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 What she said (#2). Jeg er dårlig på å trøste andre, så jeg har stort sett aldri noe å komme med i slike tråder. Dét, pluss at det får meg til å reflektere over min egen ensomhet, noe jeg i grunn ikke synes er så ålreit. Kunne svart "ja, er så enig, er skikkelig ensom jeg også", men hva godt gjør det da? Anonymous poster hash: f5180...0ee
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Kan være det er det som er grunnen ja. Når folk sitter med pc som underholdning om kvelden skal det være det. Ser den 5 millioner tråden og får masse svar. HI Anonymous poster hash: ef81d...498 Den valgte jeg ikke å gå inn på med vilje også Jeg er en av dem som bruker å skrive "gode" svar i tråder som kan være vanskelige, men i kveld gikk det ikke siden den tråden traff meg litt for nært. Gode, reflekterte svar krever jo litt mer, ja. Er man innom her bare noen minutter for å koble av så er man gjerne ikke i modus. Anonymous poster hash: 2a382...41d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Og hvilken tråd er det snakk om? Den om hun som hadde sett Bridesmaids? Mulig øya går litt i kryss hos meg her, men kunne ikke se noen annen post om ensomhet i kveld. Kan for ordens skyld nevne at jeg har svart i både sengetøytråden og tråden for de fem millionene. Enkle, hjernedøde svar. Helt tilfeldig at jeg klikket meg inn på dem, og at jeg svarte. #5 Anonymous poster hash: f5180...0ee
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Jeg har ikke sett noen tråder om ensomhet her i kveld, men skjønner nå at det dreier seg om den tråden som har "Bridesmaids" i seg. Tittelen er misvisende, og jeg har ikke gått inn på den av den grunn. Det står også svært lite i innlegget, det er kun en betraktning. Det blir ikke spurt om tips eller råd eller trøst, selv om det selvsagt ser ut til å være behov for trøst. Men det er nok forklaringen på at det ikke kommer noen svar der. Anonymous poster hash: ec291...fa7
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 Det var denne jeg mente: Du vet du er ensom når: Du er alene uten kjæreste Du ikke har snakket med dine foreldre på 2 mnd Nå du har vært hjemme fra jobb i 4 dager uten en tlf Har et barn på 13 du ikke har fått meld eller tlf fra siden sist vi møtes Møkka tid. Syk, mensen og trist. Anonymous poster hash: ef81d...498
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå