Snartmamma2015 Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Noen som har erfaringer med noen av disse og kan komme med + og - ? Skal ha vogn med håndbrems og da er det disse to jeg har funnet ut passer best.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Veldig fornøyd med TFK. Både stor bag og stor sportsdel, regulerbart fotbrett, håndbrems og en av de vognene som tar minst plass når man legger den sammen. Vi prøvde mange vogner inn i vår bil ved siden av hundeburet, og TFK var en av de som tok minst plass. Eneste negative for meg var at den ikke har vendbar sportsdel. Det var jeg vant til fra vår forrige vogn, og savnet det litt. Anonymous poster hash: debbc...6c6
Snartmamma2015 Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2014 Takk for svar. Jeg heller mot TFK, skal også ha den ved siden av hundebur, men synes egentlig MB er penere utseendemessig.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Takk for svar. Jeg heller mot TFK, skal også ha den ved siden av hundebur, men synes egentlig MB er penere utseendemessig. Jeg står også mellom disse to og har havnet på Terrain De som har den skryter eeeeendeløst av den. Også liker jeg at ikke alle har den. Mye penere enn TFK er den også Anonymous poster hash: ebc21...88b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå