Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Ok... i går hadde jeg er normalt forhold, normalt liv med normale problemer. I dag kommer jeg tidlig hjem fra arbeidsreise og finner min mann ikledd min rosa bh, min blondetruse og med sminke i ansiktet. Dette høres ut som troll, men det er sant. Jeg ble så sjokka at jeg sprang ut der i fra, og har ikke reist hjem enda (er hos foreldrene mine). Sønnen vår tok jeg med. Han forstår ikke hvorfor vi ikke drar hjem stakkar. Mannen min prøver å få ringe meg, men jeg klarer ikke svare! Hvorfor må dette skje meg, dette er ufattelig. Anonymous poster hash: d0274...776
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Får ikke no sympati herfra i alle fall. Du sprang ut ? Og tok med den sønnen deres og nekter å svare MANNEN din på tlf? Tror du ikke han har det ille nok fra før ? Støtt mannen din, vis han at du elsker han UANSETT, slik en kone skal !!! Anonymous poster hash: 33bf3...813
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Uff da.. tenker du han kan være homofil? Har hørt om de som liker å kle seg ut, men er like hetro... kanskje han bare var nysgjerrig? Spør han hvor lenge han har holdt på med det.. hva han liker med det. Dere må jo snakke ut, men skjønner du er i sjokk... Anonymous poster hash: 3ba56...680
MammantilNurket Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Dette er, selvom det virker slik nå, ikke verdens undergang og jeg tør nesten love deg at dette kommer til å ordne seg Dra hjem til mannen din. Jeg er sikker på at han har det grusomt nå også. Dere må snakke ut om dette så fort som mulig. Ta i det minste telefonen neste gang han ringer. Lykke til og klem til deg
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Huff, hva sier man til slikt? Jeg tror det blir viktig for deg å skille denne lysten eller dette behovet hos mannen din fra deg selv. Det at du har oppdaget at mannen har en ny side betyr ikke at han ikke fremdeles har alle de andre "normale" sidene han hadde i går. Når det er sagt, så hadde jeg selv ikke greid å tenne på en mann som hadde slike lyster. Det blir for feminint for meg. Jeg unner virkelig ingen å komme i din situasjon, HI. En ting er å få vite det ved at mannen forteller det til deg på en ordentlig måte, noe annet er å få et slikt sjokk du fikk i dag. Noen greier å ha et godt og nært forhold selv om partneren har slike tilbøyeligheter, så når du kommer over det verste sjokket håper jeg du og mannen greier å snakke ordentlig sammen. Anonymous poster hash: b11b5...f46
MammantilNurket Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 Uff da.. tenker du han kan være homofil? Har hørt om de som liker å kle seg ut, men er like hetro... kanskje han bare var nysgjerrig? Spør han hvor lenge han har holdt på med det.. hva han liker med det. Dere må jo snakke ut, men skjønner du er i sjokk... Anonymous poster hash: 3ba56...680 Det er ikke gitt at han er homofil bare fordi han vil ha på dameundertøy av og til.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Skjønner at det er et sjokk, men hvis du tenker deg om: Er det _egentlig_ noen stor katastrofe? Så han liker å ta på dameundertøy innimellom. So what? Han er fremdeles den samme personen som han var før du oppdaget dette. Eneste forskjellen er at du nå vet om en av hans store hemmeligheter. Tenk deg hvordan HAN, mannen i ditt liv, har det nå... Anonymous poster hash: b33ca...797
HvittHus Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Jeg forstår at det var traumatisk, men se det slik, mannen er hverken utro eller homoseksuell. En del menn liker å eksperimentere med kvinnetøy og sminke. De er ikke mindre menn for det. Her må du bare kommunisere med mannen din. Du kan ikke nekte far og sønn kontakt slik du gjør nå, sjokk eller ei.
MissMagica Skrevet 2. mars 2014 #10 Skrevet 2. mars 2014 Gurimalla... Du må jo snakke med mannen din! Skjønner at dette kom som et sjokk, men hva er du redd for? At han er homofil? Trenger ikke være det, vet du
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #11 Skrevet 2. mars 2014 Uff da.. tenker du han kan være homofil? Har hørt om de som liker å kle seg ut, men er like hetro... kanskje han bare var nysgjerrig? Spør han hvor lenge han har holdt på med det.. hva han liker med det. Dere må jo snakke ut, men skjønner du er i sjokk... Anonymous poster hash: 3ba56...680 Det er ikke gitt at han er homofil bare fordi han vil ha på dameundertøy av og til. er akkurat det jeg skriver da Anonymous poster hash: 3ba56...680
MammantilNurket Skrevet 2. mars 2014 #12 Skrevet 2. mars 2014 Uff da.. tenker du han kan være homofil? Har hørt om de som liker å kle seg ut, men er like hetro... kanskje han bare var nysgjerrig? Spør han hvor lenge han har holdt på med det.. hva han liker med det. Dere må jo snakke ut, men skjønner du er i sjokk... Anonymous poster hash: 3ba56...680 Det er ikke gitt at han er homofil bare fordi han vil ha på dameundertøy av og til. er akkurat det jeg skriver da Anonymous poster hash: 3ba56...680 Her datt det ut noe ... vet ikke hva som skjedde. Det skulle stå: "Signerer denne. Det er ikke gitt osv."
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #13 Skrevet 2. mars 2014 Grunnen til at jeg ikke tør ta kontakt er fordi jeg er redd hva som venter meg. Jeg viø ikke høre at han er homofil og ønsker å gå fra meg. Hvordan jeg skal takle dette videre om han ikke går fra meg, vet jeg ikke. Enig i at jeg bør ta kontakt, skal ringe snart- men sover nok her i natt:( hi Anonymous poster hash: d0274...776
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #14 Skrevet 2. mars 2014 Uff da.. tenker du han kan være homofil? Har hørt om de som liker å kle seg ut, men er like hetro... kanskje han bare var nysgjerrig? Spør han hvor lenge han har holdt på med det.. hva han liker med det. Dere må jo snakke ut, men skjønner du er i sjokk... Anonymous poster hash: 3ba56...680 Det er ikke gitt at han er homofil bare fordi han vil ha på dameundertøy av og til. er akkurat det jeg skriver da Anonymous poster hash: 3ba56...680 Her datt det ut noe ... vet ikke hva som skjedde. Det skulle stå: "Signerer denne. Det er ikke gitt osv." hehe, ok Anonymous poster hash: 3ba56...680
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #15 Skrevet 2. mars 2014 Tenk om han bare skulle tulle å sende et bilde til en kompis? Du må jo snakke med han, ev be han sende en sms og forklare seg Anonymous poster hash: 2e1a6...e45
najs Skrevet 2. mars 2014 #16 Skrevet 2. mars 2014 Hadde jeg funnet min samboer hadde nok reaksjonen vært stor latter og lurt på hva han holdt på med....men det er bare fordi at de skulle vært utenkelig at han hadde noen slike sider. Det er sikkert like utenkelig for deg, men du må jo finne ut hva som ligger bak.
HvittHus Skrevet 2. mars 2014 #17 Skrevet 2. mars 2014 Grunnen til at jeg ikke tør ta kontakt er fordi jeg er redd hva som venter meg. Jeg viø ikke høre at han er homofil og ønsker å gå fra meg. Hvordan jeg skal takle dette videre om han ikke går fra meg, vet jeg ikke. Enig i at jeg bør ta kontakt, skal ringe snart- men sover nok her i natt:( hi Anonymous poster hash: d0274...776 Crossdressers er ikke mer homofile enn befolkningen forøvrig, så hvis du ikke har tenkt tanken før om en evnt skjult homoseksuell legning, kan du nok ta det helt med ro. Men ring mannen din. Han har det ikke godt akkurat nå, og bør ikke las alene.
Iiiiik Skrevet 2. mars 2014 #18 Skrevet 2. mars 2014 Skjønner at det ble et sjokk for deg og skjønner at du handlet noe irrasjonelt. Hvis du ikke klarer å snakke med ham eller komme tilbake i kveld, får du i hvert fall sende en SMS. "Beklager at jeg bare dro, men jeg ble så overrasket. Jeg blir hos mamma og pappa i natt, vi får snakkes om dette i morgen".
MammantilNurket Skrevet 2. mars 2014 #19 Skrevet 2. mars 2014 Grunnen til at jeg ikke tør ta kontakt er fordi jeg er redd hva som venter meg. Jeg viø ikke høre at han er homofil og ønsker å gå fra meg. Hvordan jeg skal takle dette videre om han ikke går fra meg, vet jeg ikke. Enig i at jeg bør ta kontakt, skal ringe snart- men sover nok her i natt:( hi Anonymous poster hash: d0274...776 Jeg tviler veldig sterkt på at mannen din er homofil Ring ham, fortell ham at du fikk ditt livs sjokk, men at du elsker ham og at dere sammen skal finne ut av dette.
Gjest Løvemusene Skrevet 2. mars 2014 #20 Skrevet 2. mars 2014 Han skulle ikke bare kødde med deg da?? Visste han at du skulle komme hjem?
NormaJean Skrevet 2. mars 2014 #21 Skrevet 2. mars 2014 Forstår at du fikk sjokk. Men syns ikke det er rettferdig å rive med seg sønnen deres og ikke ta telefonen! Tenk om mannen din hadde gjort det samme? Dratt med sønnen deres uten å si hvor de er eller ta telefonen?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #22 Skrevet 2. mars 2014 Kanskje han skal på karneval og skal ta den helt ut? Eller det er et veddemål. Dere må i hvert fall snakke sammen! Send i hver fall en sms i dag! Han har det sikkert forferdelig! Anonymous poster hash: 5026a...7e2
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #23 Skrevet 2. mars 2014 Gjorde han dette mens han hadde sønnen hjemme? Anonymous poster hash: 3ba56...680
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #24 Skrevet 2. mars 2014 Hva faen? Ante meg at jeg kunne finne deg her så mye tid du bruker her. Hva med å svare meg når jeg ringer? Er jo livredd for at du har stukket av med gutten vår! Ikke så jævelig kult at du deler det med denne internettsyklubben din. Hva har du sakt til svigers? Pleas si meg at du ikke har sakt noe, pleeeeas. RING MEG!!!! Anonymous poster hash: 858f7...ede
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #25 Skrevet 2. mars 2014 Hva faen? Ante meg at jeg kunne finne deg her så mye tid du bruker her. Hva med å svare meg når jeg ringer? Er jo livredd for at du har stukket av med gutten vår! Ikke så jævelig kult at du deler det med denne internettsyklubben din. Hva har du sakt til svigers? Pleas si meg at du ikke har sakt noe, pleeeeas. RING MEG!!!! Anonymous poster hash: 858f7...ede tror du virkelig det var lett for meg å finne deg stående i mitt undertøy, vrikkende på rompa til "girls just want to have fun"??? Hva faen sier jeg, er du en 14 år gammel jente eller?? Å nei jeg har ikke sagt noe til mamma og de. Jeg ringte deg nettop- du tok den ikke! Vi må snakke. Anonymous poster hash: d0274...776
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå