Von Hertelhofen Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Trenger nå noen nye jeans siden kroppen har forandret seg litt i det siste. Så lurte på om noen har tips. Egenskaper: 1. Må IKKE lage muffintop 2. Ha lavt eller medium liv 3. Sitte godt selvom jeg har innoverrumpe På forhånd takk
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Jeg sverger til såkalte MAC dreamjeans. Det er som å ha på seg en bomullstights, men den sitter som støpt! De er så sykt stretchy og deilige.. Jeg kommer aldri til å kjøpe noe annet igjen. Dvs denne uken måtte jeg over på mammabukser pga en voksende mage, og jeg gleder meg bare såå til det er over Du må Google hvor de selger det der du bor. Jeg bor i Bergen og her er det Riis og Emilie. Anbefales sterkt!! Anonymous poster hash: 960cf...9f5
overlord Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Jeg har ikke rare stumpen selv og jeg sverger til Lee. De lager rumpe på meg og er ikke stramme i livet (Levis blir for trange for meg i livet dersom de skal sitte godt på rumpe og lår).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå