Gå til innhold

Er det vanlig med barn i bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på hele dagen til sengetid.

Hva er dine tanker rundt bryllup og barn?

Anonymous poster hash: 874a6...474

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er jo allerede en tråd om dette?

Anonymous poster hash: e3c07...810

Skrevet

Vi ble bedt i bryllup uten barn, midt på sommeren. De skulle ha festen på en øy med overnatting for alle gjestene der ute. Vi fikk ikke dratt i det bryllupet, for vi måtte være borte over flere dager og hadde ikke barnevakt. Vi har et veldig enkelt barn og har hatt det med i bryllup før.

Anonymous poster hash: 7bc6d...c8b

Skrevet

Det er vel opp til brudeparet. Og spørs hvor gammelt barnet er. Spedbarn som ammes er en ting, en på 4 er noe annet. Skjønner godt at folk ikke vil ha barn i bryllup om det er lagt opp til fest. Vi visste det ville bli mye alkohol og liv i vårt og da ønsket vi heller ikke barn. Det kom likevel noen som ikke hadde sagt fra, men bare tok med barna.

Anonymous poster hash: 06857...9ae

Skrevet

Vi sendte invitasjon bare til de barna som vi selv ønsket spesielt at skulle komme. Det var da en god del som ble invitert uten barn. Hadde de spurt om å få ta med barna hadde det vært greit, men det er godt mulig noen ble fornærmet for at deres ikke var bedt selv om jeg ikke tror det.

Anonymous poster hash: 0c704...190

Skrevet

Vi har aldri blitt bedt med barn, men hadde i vårt.

Anonymous poster hash: d637d...80f
Skrevet

Vi inviterte ikke barn i bryllupet.

Anonymous poster hash: 22779...b9d
Skrevet

Vi inviterte barna som vi er tante og onkel til, men ikke venners barn.

Foreldrene fikk selv bestemme hvor lenge barna skulle være. Det var plass til dem under hele festen.

Våre barn var til etter desserten. Da var det en liten naturlig pause også så svgermor kunne kjøre de til barnevakten.

Det var sånn sett ikke noe poeng i at de skulle være hele natten.

Skrevet

Vi hadde barn som vi var tanter og onklar til i bryllupet.  Foreldra ordna det slik at dei hadde ein barnevakt som tok dei minste med heim og la dei til kvelden.  Nokon venepar hadde med seg babyar som vart amma, dei større barna føretrekte dei å ha hjå barnevakter.  For meg er bryllup ei familiehending, og då er det naturleg at barn i familien vert med.  Familiane våre og me er svært måtehaldne med alkohol, så det var ikkje noko problem. 

Skrevet

Våres barn var nesten 3 år da vi giftet oss. Og i familien så hadde de fleste små barn. Så da ble det bryllup med mange barn i. Vi hadde og alkoholfritt bryllup grunnet mine foreldre som er alkoholikere.

Anonymous poster hash: 6d2ce...796
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Vi hadde alkoholfritt bryllup, men kun de barna som vi var tante og onkel til ble bedt.  Akkurat det må være helt og holdent opp til brudeparet og gjestene må finne seg i det og takke ja eller nei alt etter hva som passer.

Skrevet

Jeg har aldri vært i bryllup med barn (og nei, ikke pga alkohol, for jeg har faktisk bare vært i alkoholfrie bryllup).

Vårt bryllup var veldig lite og vi var i et intimt lokale, så om noen hadde hatt med barn hadde de vært veeeldig synlige. Tror det funker bedre i store bryllup hvor barna kan løpe og leke lenger bort fra bordet og de andre gjestene.

Skrevet

Vi hadde ingen under 10 i vårt bryllup.

Skrevet

Da jeg giftet meg var det naturlig for oss at barna var invitert, de måtte jo få være med å feire de også :) Men vi ga beskjed om at vi ønsket at de skulle reise til barnevakter etter middagen og dansen, altså før festen begynte med fulle onkler og den slags :)

Skrevet

Vi ønsket ikke barn i bryllupet vårt.

Små babyer fikk selvfølgelig komme.

Ikke fordi vi hadde lyst på fyllefest.

Vi og alle vennene våre har barn i alder 2-5 år.

Det hadde blitt mye støy. Steder vi hadde bryllupsfesten har litt gjenklang når det gjelder lyd og jeg kjenner disse barna godt;) noen av de er litt for viltre.

Anonymous poster hash: fc839...55c

Skrevet

Jeg har på den andre siden aldri vært i bryllup uten barn i. Hadde vært unaturlig å ikke be barna, de er jo en del av familien de også. I bryllup drikker man seg ikke full før desserten, en tid barna som oftest drar hjem.

Men nå synes ikke jeg noe om å dra på lenge ferier uten barna heller, hadde ikke klart å kose meg. En langhelg for to er greit, men kan ikke fatte de som velger å reise langt uten barn. Fortjener ikke barna å få være med på fantastiske opplevelser de også? Er jo kjempestas med bryllup :)

Anonymous poster hash: 7cb82...678

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...