Gå til innhold

Hvor ble du av, Fru Åsta? Du skulle jo forklare!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 989aa...c5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I.M.J.S, fikk panikk, så hun har nok rømt for godt :)

Anonymous poster hash: 6c52b...b21
Gjest Singe
Skrevet

Den trådn ble slettet selv om jeg ba om at de ikke måtte slette den. Jeg sliter med veldig dårlig samvittighet for alt som skjedde her inne.

Jeg vet ikke hva som gikk av meg, men jeg har lært nå.

Skrevet

Da kan du forklare her inne da!

Skrevet

Den trådn ble slettet selv om jeg ba om at de ikke måtte slette den. Jeg sliter med veldig dårlig samvittighet for alt som skjedde her inne.

Jeg vet ikke hva som gikk av meg, men jeg har lært nå.

Hva har skjedd? Hva har du gjort?

Anonymous poster hash: d3d1c...760

Gjest Singe
Skrevet

Den trådn ble slettet selv om jeg ba om at de ikke måtte slette den. Jeg sliter med veldig dårlig samvittighet for alt som skjedde her inne.Jeg vet ikke hva som gikk av meg, men jeg har lært nå.

Hva har skjedd? Hva har du gjort? Anonymous poster hash: d3d1c...760

Nei jeg gjorde en del dumme ting her inne på forumet som ikke var greit. Og det angrer jeg så sinnsykt på nå. Jeg spammet om ting som ikke var ekte også fant jeg opp dårlige historier. Også svarte jeg andre brukere frekt.

Dette gjør at jeg sliter med veldig dårlig samvittighet.

Skrevet

Men drit i det da. Er da ikke så fryktelig farlig, er bare et internett-forum.

Gjest Singe
Skrevet

Men noen her har reagert veldig og sagt at jeg ødelegger for andre brukere. Og da får jeg veldig dårlig samvittighet med en gang.

Skrevet

Da tar de forumet litt for seriøst. Uansett, nå har du jo sluttet, så da er det ikke mer å tenke på.

Gjest Singe
Skrevet

Jeg håper iallfall ikke at noen brukere er blitt skremt av meg. Det var nemlig en bruker som skrev at hun slettet seg pågrunn av meg.

Skrevet

Men noen her har reagert veldig og sagt at jeg ødelegger for andre brukere. Og da får jeg veldig dårlig samvittighet med en gang.

Hvordan mener du at noen skal tro at du slutter å spamme ned forumet når du sier det samme hver eneste gang?

Eneste forskjellen er jo hva du kaller deg selv... Blomsterfiffi, Fru Åsta, Trine B, Gitarfrøken, Snydens osv, osv..... hvor mange ulike nicknavn har du egentlig hatt her inne til nå? 10? 20? Flere?

Og hver gang spammer du ned forumet, og hver gang angrer du...

Anonymous poster hash: 484cd...3c6

Gjest Singe
Skrevet

Hvordan mener du at noen skal tro at du slutter å spamme ned forumet når du sier det samme hver eneste gang? Eneste forskjellen er jo hva du kaller deg selv... Blomsterfiffi, Fru Åsta, Trine B, Gitarfrøken, Snydens osv, osv..... hvor mange ulike nicknavn har du egentlig hatt her inne til nå? 10? 20? Flere?Og hver gang spammer du ned forumet, og hver gang angrer du... Anonymous poster hash: 484cd...3c6

Men denne gangen er det seriøst, ellers hadde jeg ikke tilstått nå. For før så laget jeg mange tulletråder også tilsto jeg, men denne gangen håper jeg dere kan stole på meg. Jeg får ikke ro i sjelen før alt er ordnet opp i her inne.

Skrevet

Så hyggelig at du er tilbake igjen :D Har savnet deg :)

Anonymous poster hash: 8244a...c16
Gjest Singe
Skrevet

Så hyggelig at du er tilbake igjen :D Har savnet deg :)Anonymous poster hash: 8244a...c16

Takk for det :) , men jeg ønsker jo ikke å plage dere, jeg angrer iallfall sinnsykt mye på at jeg skrev trakasserende PM til andre brukere her inne. Men jeg har sagt unnskyld til de. Men jeg angrer fortsatt allikevel.

Skrevet

Du er syk, kjære venn. Vær så snill og søk hjelp. Dette kan umulig være bra for deg

Anonymous poster hash: 63d33...27f
Skrevet

Hvorfor ble du plutselig "gjest singe" nå?

Skrevet

Hvorfor ble du plutselig "gjest singe" nå?

Betyr at moderator har slettet henne

Anonymous poster hash: 63d33...27f

Skrevet

Må da gå an å ha det litt moro her inne og.

Skrevet

Må da gå an å ha det litt moro her inne og. Anonymous poster hash: 8244a...c16

Synes du virkelig det er morsomt når en person sender flere her truende og trakasserende meldinger? Når vedkommende oppretter nick på nick på nick for å spre faenskapen sin? Ødelegger flere tråder ved å svare som en idiot?

Da er dette feil forum for deg!!!

Anonymous poster hash: 54b92...d34

Skrevet

Må da gå an å ha det litt moro her inne og.

Moro? Hun(?) har trakassert en del brukere her inne, folk startet å slette seg fordi hun ble pågående mot de.. Er det more?????

Anonymous poster hash: b1075...d1e

Skrevet

For noen skrøpelige persilleblad!

Skrevet

Hva slags trakasserende meldinger?

Må jo kunne gå an å gi henne en ny sjanse uansett?

Skrevet

Hva slags trakasserende meldinger?

Må jo kunne gå an å gi henne en ny sjanse uansett?Anonymous poster hash: 989aa...c5c

En ny sjanse? Hun har fått minst ti!

Hvor mange sjanser mener du at man bør få når det samme gjentar seg gang på gang?

Anonymous poster hash: 54b92...d34

Skrevet

Synes rett og slett det ikke er så alvorlig å opprette noen tulletråder på et fuckings forum. Men igjen - hva slags trakasserende meldinger snakker vi om?

Skrevet

Synes rett og slett det ikke er så alvorlig å opprette noen tulletråder på et fuckings forum. Men igjen - hva slags trakasserende meldinger snakker vi om?

Flere som visstnok har fått truende pm'er. Spammeren har så senere kommet tilbake og hevdet at h*n har unnskyldt seg til alle det gjelder - mens noen av de som hadde fått truende meldinger har da sagt at de aldri har fått noen unnskyldninger.

Anonymous poster hash: 484cd...3c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...