Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 I.M.J.S, fikk panikk, så hun har nok rømt for godt Anonymous poster hash: 6c52b...b21
Gjest Singe Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Den trådn ble slettet selv om jeg ba om at de ikke måtte slette den. Jeg sliter med veldig dårlig samvittighet for alt som skjedde her inne. Jeg vet ikke hva som gikk av meg, men jeg har lært nå.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Da kan du forklare her inne da! Anonymous poster hash: 989aa...c5c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Den trådn ble slettet selv om jeg ba om at de ikke måtte slette den. Jeg sliter med veldig dårlig samvittighet for alt som skjedde her inne. Jeg vet ikke hva som gikk av meg, men jeg har lært nå. Hva har skjedd? Hva har du gjort? Anonymous poster hash: d3d1c...760
Gjest Singe Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Den trådn ble slettet selv om jeg ba om at de ikke måtte slette den. Jeg sliter med veldig dårlig samvittighet for alt som skjedde her inne.Jeg vet ikke hva som gikk av meg, men jeg har lært nå.Hva har skjedd? Hva har du gjort? Anonymous poster hash: d3d1c...760 Nei jeg gjorde en del dumme ting her inne på forumet som ikke var greit. Og det angrer jeg så sinnsykt på nå. Jeg spammet om ting som ikke var ekte også fant jeg opp dårlige historier. Også svarte jeg andre brukere frekt. Dette gjør at jeg sliter med veldig dårlig samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 Men drit i det da. Er da ikke så fryktelig farlig, er bare et internett-forum. Anonymous poster hash: 989aa...c5c
Gjest Singe Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Men noen her har reagert veldig og sagt at jeg ødelegger for andre brukere. Og da får jeg veldig dårlig samvittighet med en gang.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Da tar de forumet litt for seriøst. Uansett, nå har du jo sluttet, så da er det ikke mer å tenke på. Anonymous poster hash: 989aa...c5c
Gjest Singe Skrevet 2. mars 2014 #10 Skrevet 2. mars 2014 Jeg håper iallfall ikke at noen brukere er blitt skremt av meg. Det var nemlig en bruker som skrev at hun slettet seg pågrunn av meg.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #11 Skrevet 2. mars 2014 Men noen her har reagert veldig og sagt at jeg ødelegger for andre brukere. Og da får jeg veldig dårlig samvittighet med en gang. Hvordan mener du at noen skal tro at du slutter å spamme ned forumet når du sier det samme hver eneste gang? Eneste forskjellen er jo hva du kaller deg selv... Blomsterfiffi, Fru Åsta, Trine B, Gitarfrøken, Snydens osv, osv..... hvor mange ulike nicknavn har du egentlig hatt her inne til nå? 10? 20? Flere? Og hver gang spammer du ned forumet, og hver gang angrer du... Anonymous poster hash: 484cd...3c6
Gjest Singe Skrevet 2. mars 2014 #12 Skrevet 2. mars 2014 Men noen her har reagert veldig og sagt at jeg ødelegger for andre brukere. Og da får jeg veldig dårlig samvittighet med en gang. Hvordan mener du at noen skal tro at du slutter å spamme ned forumet når du sier det samme hver eneste gang? Eneste forskjellen er jo hva du kaller deg selv... Blomsterfiffi, Fru Åsta, Trine B, Gitarfrøken, Snydens osv, osv..... hvor mange ulike nicknavn har du egentlig hatt her inne til nå? 10? 20? Flere?Og hver gang spammer du ned forumet, og hver gang angrer du... Anonymous poster hash: 484cd...3c6 Men denne gangen er det seriøst, ellers hadde jeg ikke tilstått nå. For før så laget jeg mange tulletråder også tilsto jeg, men denne gangen håper jeg dere kan stole på meg. Jeg får ikke ro i sjelen før alt er ordnet opp i her inne.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #13 Skrevet 2. mars 2014 Så hyggelig at du er tilbake igjen Har savnet deg Anonymous poster hash: 8244a...c16
Gjest Singe Skrevet 2. mars 2014 #14 Skrevet 2. mars 2014 Så hyggelig at du er tilbake igjen Har savnet deg Anonymous poster hash: 8244a...c16 Takk for det , men jeg ønsker jo ikke å plage dere, jeg angrer iallfall sinnsykt mye på at jeg skrev trakasserende PM til andre brukere her inne. Men jeg har sagt unnskyld til de. Men jeg angrer fortsatt allikevel.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #15 Skrevet 2. mars 2014 Du er syk, kjære venn. Vær så snill og søk hjelp. Dette kan umulig være bra for deg Anonymous poster hash: 63d33...27f
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #16 Skrevet 2. mars 2014 Hvorfor ble du plutselig "gjest singe" nå? Anonymous poster hash: 989aa...c5c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #17 Skrevet 2. mars 2014 Hvorfor ble du plutselig "gjest singe" nå? Anonymous poster hash: 989aa...c5c Betyr at moderator har slettet henne Anonymous poster hash: 63d33...27f
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #18 Skrevet 2. mars 2014 Må da gå an å ha det litt moro her inne og. Anonymous poster hash: 8244a...c16
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #19 Skrevet 2. mars 2014 Må da gå an å ha det litt moro her inne og. Anonymous poster hash: 8244a...c16 Synes du virkelig det er morsomt når en person sender flere her truende og trakasserende meldinger? Når vedkommende oppretter nick på nick på nick for å spre faenskapen sin? Ødelegger flere tråder ved å svare som en idiot? Da er dette feil forum for deg!!! Anonymous poster hash: 54b92...d34
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #20 Skrevet 2. mars 2014 Må da gå an å ha det litt moro her inne og. Anonymous poster hash: 8244a...c16 Moro? Hun(?) har trakassert en del brukere her inne, folk startet å slette seg fordi hun ble pågående mot de.. Er det more????? Anonymous poster hash: b1075...d1e
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #21 Skrevet 2. mars 2014 For noen skrøpelige persilleblad! Anonymous poster hash: 8244a...c16
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #22 Skrevet 2. mars 2014 Hva slags trakasserende meldinger? Må jo kunne gå an å gi henne en ny sjanse uansett? Anonymous poster hash: 989aa...c5c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #23 Skrevet 2. mars 2014 Hva slags trakasserende meldinger? Må jo kunne gå an å gi henne en ny sjanse uansett?Anonymous poster hash: 989aa...c5c En ny sjanse? Hun har fått minst ti! Hvor mange sjanser mener du at man bør få når det samme gjentar seg gang på gang? Anonymous poster hash: 54b92...d34
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #24 Skrevet 2. mars 2014 Synes rett og slett det ikke er så alvorlig å opprette noen tulletråder på et fuckings forum. Men igjen - hva slags trakasserende meldinger snakker vi om? Anonymous poster hash: 989aa...c5c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #25 Skrevet 2. mars 2014 Synes rett og slett det ikke er så alvorlig å opprette noen tulletråder på et fuckings forum. Men igjen - hva slags trakasserende meldinger snakker vi om? Anonymous poster hash: 989aa...c5c Flere som visstnok har fått truende pm'er. Spammeren har så senere kommet tilbake og hevdet at h*n har unnskyldt seg til alle det gjelder - mens noen av de som hadde fått truende meldinger har da sagt at de aldri har fått noen unnskyldninger. Anonymous poster hash: 484cd...3c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå