Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Har begynt å gi litt mat i tillegg til morsmelk til min fem måneder gamle datter. Hvor mye i tillegg til amming er det vanlig å gi? Jeg fullammet til hun var fire måneder. Maten jeg gir i tillegg er type kokte, mosede grønnsaker, eller jeg koker havregrøt/hirsegrøt med vann. Jeg gir henne 1-2 teskjeer om dagen. Synes det er vanskelig å få i henne noe mer, og mye gris blir det. Normalt? Mye? Lite? Anonymous poster hash: d30fe...4a7
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Jeg begynte for litt over 1 mnd siden, og bare for et par uker siden begynte han å spise det (før spyttet han bare alt ut igjen og likte ikke maten) Så nå gir jeg han en halv porsjon av de små glassene. Mer vil han ikke spise. Han får frokost, lunsj og kvelds. Det fordi han gikk ikke opp i vekten som vi hadde forventet og han tar ikke flaske, så jeg fikk råd av hs om å gi mer mat, rett og slett. Anonymous poster hash: 36c10...cc3
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Takk for svar! Er en porsjon ett glass? Anonymous poster hash: d30fe...4a7
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Takk for svar! Er en porsjon ett glass? Anonymous poster hash: d30fe...4a7 Ja Anonymous poster hash: 36c10...cc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå