Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Babyen er da 6 mnd, bryllupet er 70 mil unna, og det er ikke aktuelt å dra så langt fra det. Spørsmålet er da, blir det dumt å spørre om vi kan ta med barnet? Anonymous poster hash: 88bfd...624
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 De vet jo at dere har en baby så det vil være helt naturlig å spør om hvordan de har tenkt det. Anonymous poster hash: 0a6e0...06b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Vi hadde en liten baby i bryllupet vårt. Den var vel enda mindre da, bare ett par måneder. Nå skal det vel også sies at vårt bryllup ikke var ett fylleslag. Spør brudeparet hva de tenker. Hvis barnet er seks måneder, så er vel kanskje mange rutiner på plass så da må vel en av dere beregne å dra tilbake til hotellet tidlig med barnet, men ellers ser jeg lite problemer. Men selvsagt må dere passe på at dere er raske med å gå ut med barnet hvis det blir utålmodig under taler el.l. Anonymous poster hash: f055b...9d8
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Det er bedre å spørre enn å melde avbud. Tenk om de faktisk sier ja. Dere kan jo sitte nær døren og gå ut når det blir for mye for den lille. Det var baby i mitt bryllup, mye mindre, men likevel, det gikk veldig fint. Foreldrene satt ved døren og det var veldig lett for de å gå utenfor hvis det ble for mye bråk. Anonymous poster hash: b367d...849
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Det er helt greit å spørre, og det er slettes ikke uvanlig med babyer i bryllup. Når det er sagt, jeg har vært i en god del brylluper med babyer i, og har knapt sett et eneste tilfelle der ikke mor eller far er ute med babyen det aller meste av tida. Babyen som sover fredelig i vogna si gjennom kvelden virker å være utopi (selv om babyen vanligvis sover i samme tidsrom). Dersom bryllupet er til noen på din manns side, ville jeg sendt ham alene jeg. Anonymous poster hash: 1a4ef...5cd
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Vi var i bryllup hvor noen hadde med en baby på ca 8 mnd og de hadde regnet med at en av dem måtte være ute med babyen det meste av tiden og at hun måtte ligge i vogna resten av tiden. Bruden hadde derimot regnet med at babyen skulle være med på middagen og hadde fått dekt på til babyen og satt frem babystol osv. De var selvfølgelig mye ute, men de fikk vært med på mye mer enn de hadde regnet med. Spør brudeparet om det er greit at babyen er med og så gjør dere det beste ut av det. Anonymous poster hash: b06a0...626
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 Ikke alle ønsker små barn eller babyer i bryllup, men det er helt legitimt å spørre om det er i orden for dem å ha med barnet. Anonymous poster hash: 66c4f...eed
Førstemann Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Jeg hadde tatt det som en selvfølge at jeg skulle ha med meg babyen hvis jeg var invitert i et bryllup. Det er da helt vanlig. Brudeparet må jo heller si ifra hvis de ikke ønsker det.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Det kom en liten baby i vårt bryllup. Var mulig det skulle komme en til. Vil mye heller at det kommer en baby i bryllupet, enn at foreldrene ikke kunne komme i det hele tatt Anonymous poster hash: 020fc...538
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #10 Skrevet 2. mars 2014 Hadde selv flere babyer i vårt bryllup, og har også hatt med vår si i tre bryllup før hun var seks måneder. Når babyen er så liten, ammer man ofte fortsatt, så jeg ser på det som en selvfølge at så små bør få være med. Hør med brudeparet du 😉 Og så er det slik som de nevner over her, at man ikke kan regne med å få med seg alt når man har med seg baby. Anonymous poster hash: 9caa1...c16
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #11 Skrevet 2. mars 2014 Det går mest sannsynlig bra. Bare pass for all del på at du tar babyen ut når den gråter. Anonymous poster hash: a3da8...d09
annesmil Skrevet 2. mars 2014 #12 Skrevet 2. mars 2014 Hadde med eldste i bryllup når han ett par måneder, han sov heldigvis lenge om gangen og godt på natta. Vi hadde med babycall og la han i vogna i ett rom ved siden av lokalet (igrunnen en slags bod hvor man vanligvis oppbevarte ekstra stoler o.l.) han sov igjennom taler, sanger og musikk/dans.... Hør på forhånd om det finnes en plass babyen kan sove i "fred" (lyden er der jo uansett, men ikke masse mennesker inn og ut). Brude paret hadde i tillegg satt inn en litt god stol til meg så jeg kunne amme i fred i boden
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #13 Skrevet 2. mars 2014 er så tullete,babyen DØR ikke av og være borte fra deg et par-5 dager Anonymous poster hash: 31033...acc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå