Gå til innhold

Var dette "normalt" for en 3-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle dra hjem fra besteforeldrene og han fikk beskjed om å legge tilbake en leke i lekekassen. Han nektet og jeg begynte å telle til 3(han vet at jeg griper inn om jeg kommer til 3) og i dag kom jeg faktisk dit, tok leken, la den vekk og sa at vi skulle gå og kle på oss. Men han ble så rasende, skrek, sparket, slo meg og når jeg ba han slutte skrek han enda mer, slo etter meg før han plutselig klamret seg til meg og sa han måtte gjemme seg.. jeg spurte hvorfor, men han bare gråt og sa han var skikkelig lei seg. så kom et nytt raserianfall da vi kom i gangen for å kle på, sparket slo, dyttet og jeg måtte be bestefaren hans om å holde han så jeg fikk tatt på meg skoene. så løftet jeg opp ungen og han klamret seg fast til meg og gråt..

Har aldri sett han så sint og voldelig noen gang. Normalt trassanfall? Kan det være at han skammet seg? Jeg fikk aldri noe svar fra han på hvorfor han gjorde det.

Anonymous poster hash: e9b9f...ba9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt gjør sånn de gangene han er trøtt.

Anonymous poster hash: 7cfff...f84

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Høres ut som et anfall av Treårus Overtrøttus Umulius i mine ører...ikke så unormalt ;)

Skrevet

ok, ja han var nok sliten etter en lang og aktiv dag. jeg ble bare litt satt ut da jeg aldri har sett han oppføre seg sånn før. trasset har han gjort, men ikke så ille med slåing og sparking.

Anonymous poster hash: 12a0d...f3b
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det trodde jeg også...ved to år: "hm, ja denne trassen begynner å melde seg ja...men dette ser jo ganske lovende ut.." Ved 2,5 "jah...nå er vi nok på toppen ja...håper jeg..."

Ved 3: "iiih...såpass..."

Nå 3,5: "trassetroll, bring it on, jeg kjenner lusa på gangen nå!"

HÅPER dette er toppen :P

(Det er selvsagt ikke sånn hver dag ;) )

Skrevet

hehe, ja kjenner meg igjen der.. ble så satt ut at jeg begynte å gråte av frustrasjon etterpå, for aller første gang følte jeg at jeg ikke hadde noen som helst kontroll på min egen unge. det gikk jo bra og det var kos, klem og glad i deg ved legging, men da vet jeg mer av hva jeg har i vente da ;)

Skrevet

Høres ut som en blanding av trass, trøtt og litt skanfull.. Med andre ord, helt normal trassing.

Been there, done that.. :P

Anonymous poster hash: bf89a...c3e
Skrevet

Høres ut som han var overtrøtt :sovne:

Skrevet

Høres helt vanlig ut. Skjer hos oss rett som det er! Forbanna slitsomt og leit å se på at de blir så sinte og så fortvilet etterpå

Anonymous poster hash: 82e92...c86

Skrevet

ja, det var ingen hyggelig opplevelse. at han kunne gå fra å bli så rasende til å klamre seg fast rundt halsen og gråte etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...