Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Jeg plager meg selv mye for tiden med å tenke på alt det dumme jeg har gjort tidligere. De som har blitt kjent med meg de siste 7 årene ville aldri trodd meg om jeg fortalte hva jeg har gjort tidligere. Var hele tiden på byen, skikkelig "bimbo", datet og hadde sex med nye ofte, gjerne høylytt også, kunne kjefte fra meg nok, gjorde mye som jeg blir bare veldig veldig flau over nå. Nå er jeg rolig, drikker så og si aldri, er alenemor(ikke selvvalgt), men har en god utdannelse, jeg er veldig selvstendig, jobber i tillegg til dagjobb med veldedig arbeid, er snill og sier aldri noe vondt om andre. Jeg er bare så utrolig flau over fortiden min, og har nesten angst av å tenke å hva andre tenker og sier om meg nå, de som kjente meg tidligere. Dette begynner å ødelegge dagene mine. Har ikke tenkt på det tidligere, men nå de siste mnd har dette begynt å plage meg veldig. Er det noen fler som har det sånn? Anonymous poster hash: c026a...709
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Mhm. Know the feeling. Var rimelig teit i mine yngre dager jeg også (ikke slem, bare ung, umoden og usikker). Tror du bare må venne deg til å kvitte deg med tankene når de kommer, det viktigste er jo at de du omgåes nå vet at du ikke er den personen lenger
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Vet du, hvis jeg hadde møtt deg og du hadde fortalt om fortiden din (som faktisk ikke er såå ille), og hvordan du har snudd om livet ditt - da hadde jeg bare tenkt at du er oppegående og sterk som er i stand til å endre livet ditt til det bedre slik du har gjort Jeg ville ikke sett ned på deg Slutt å plage deg med det som har vært og som er og blir i fortiden. Fortiden definerer ikke hvem du er i dag - det gjør det du gjør i dag. Så ikke plag deg selv med dette - vær heller stolt av det du har oppnådd og den du er i dag, det er det som er viktig Anonymous poster hash: 1f9e9...aa1
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 mange av oss, se vidre:) Anonymous poster hash: 03869...1b0
ærlig talt Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Jeg kan rødme den dag i dag over ting jeg har gjort i fortida. Det plager meg litt, men jeg prøver å tenke at det ikke har noe for seg å terrorisere seg selv med slike tanker. Vi har alle gjort ting vi ikke er stolte av! Fortsett å være den du er, og prøv å tenk mindre på de dumme tingene du gjorde før. Det er ikke de som definerer deg som person nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå