Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Hei :-) Da har jeg og familien min bestemt oss for at ferien i år går innom Danmark. Vi tenker å kjøre til Danmark, via Malmø, over broen og til Køben. Etter køben har vi lyst til å leie feriehus en plass i Danmark, som ikke er i køben. Vi ønsker å besøke Bon Bon land, legoland, oppleve litt sjø og strand samt litt by liv. Noen tips til hvor vi kan bo, evt nettsider som er verdt å sjekke ut? Vil også høre andres erfaringer med Danmark, hvordan bodde dere, hva gjorde dere osv :-) På forhånd takk Anonymous poster hash: 7df69...f4e
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Ribe er min favoritt by! Nærme legoland, greit feriesenter, nærme strand, flott by! har bodd på det feriesenteret som heter "Ribe byferie" når vi bestiller gjennom colorline.. de har sikkert egen hjemmeside du kan se på Anonymous poster hash: 05151...6f9
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 http://www.ribe-byferie.dk/dk/ Anonymous poster hash: 05151...6f9
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Har ikke vært så mye i danmark, ville bare si at København og BonBon land var kjempeflott! Anonymous poster hash: c6b9d...57c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå