Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Prøver meg på en sånn tråd jeg, for moro skyld. Har forlagt kortet til jobb, noen som har tanker/ideer/blir inspirert? Anonymous poster hash: 7728b...b19
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Vaskemaskinen? Eller i et plagg som har vært i vaskemaskinen, eller skal dit snart Om du skjønner hva jeg mener... Anonymous poster hash: b75b2...287
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå