Gå til innhold

Virus på balansenerven

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt det?

Hvor lang tid tok det før du ble bra (så bra at du kunne jobbe) og hvordan fikk du det påvist?

Anonymous poster hash: 67534...948

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Helt jævlig. Hadde det ca 2 mnd. gikk over av seg selv. Skulle egentlig på utredning, men timen var først etter det gikk over og da avlyste jeg den.

Ei på jobb fikk god hjelp fra kiropraktor (øvelser og veiledning for å få krystallene i øret til å falle på plass) hun ble fin etter 4-5 behandlinger :)

Anonymous poster hash: 5735e...441
Skrevet

Ja. Helt jævlig. Hadde det ca 2 mnd. gikk over av seg selv. Skulle egentlig på utredning, men timen var først etter det gikk over og da avlyste jeg den.Ei på jobb fikk god hjelp fra kiropraktor (øvelser og veiledning for å få krystallene i øret til å falle på plass) hun ble fin etter 4-5 behandlinger :)Anonymous poster hash: 5735e...441

Krystallsyken er en helt annen diagnose.

Og for å vite 100% at man har virus på balansenerven så må man utredes av en ønh-spesialist. Jeg og fastlegen var bombesikker på at jeg hadde det når jeg knapt klarte å gå pga svimmelheten. Men en ønh-spesialist tok en kalorisk test på meg og bekreftet at det ikke var noe med balanseorganet å gjøre, altså ikke virus og ikke krystallsyken. Jeg dro til en manuellterapaut som fant masse låsninger i nakken. Nakken er kjempe viktig for å sende riktige signaler til hjernen om balansen, for å si det enkelt.

Så TS du må til en ønh-spesialist, en fastlege kan ikke gi diagnosen selv om noen fastleger gjetter. God bedring!

Anonymous poster hash: 32f2e...0d1

Skrevet

Jeg var hos en ØNH-spesialist på Majorstuen. Han plasserte meg i en rar vippe/snurrestol og satte i gang.

Var hos ham en gang og ble helt fin! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...