Gå til innhold

Skal hun gå i barneselskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På avd til jenta mi har 4års feiringene begynt. Vår jente ble 3år i desember.

Her er selskapet midt i uken fra 17-19. Vår jente sover tungt kl 19!

Hvordan gjør vi d m selskapet da ?

Anonymous poster hash: 61973...b82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går hjem litt tidligere?

Skrevet

Er vel ikke så ofte det er selskap, jeg hadde latt henne gå med mindre jeg visste hun fikk en VELDIG tung dagen derpå... :)

Skrevet

Jeg hadde gitt klar beskjed til foreldrene om at hun ikke kommer fordi det er altfor sent! Min seksåring legger seg 1830 i ukedagene, så at noen inviterer til fireårsbursdag så sent, skjønner jeg ikke.

Anonymous poster hash: 91a0a...23f

Skrevet

Jeg hadde gitt klar beskjed til foreldrene om at hun ikke kommer fordi det er altfor sent! Min seksåring legger seg 1830 i ukedagene, så at noen inviterer til fireårsbursdag så sent, skjønner jeg ikke.

Anonymous poster hash: 91a0a...23f

Hva gjør du med fritidsaktiviteter og sånn da? Begge aktivitetene til mine barn foregår på kveldstid, den seneste aktiviteten er ferdig klokken 20.00. Jeg synes det er sent, men det er jo ikke sånn at barnet sovner midt i dansingen liksom. Men hadde barnet mitt vært hjemme, så hadde hun selvsagt sovet på det klokkeslettet. 

Til Hi; Du skal vel uansett være med når barnet er så lite? Så får du heller se an formen til barnet. Jeg tror det går helt fint jeg, med litt kake og saft holder de det gjerne gående en stund. 

Anonymous poster hash: 86d4d...62e

Skrevet

Hun kan da være litt lenger oppe en gang? Hun holder seg vel våken når det er bursdag og spennende? Hvis hun blir for trøtt får hun heller dra hjem litt tidligere. :) 

Skrevet

Vi har også leggetid 19, men bursdagene er nesten alltid fra 17-19. Når ellers skal man ha sånt? Vi går alltid og så får det bare bli en litt senere legging akkurat den dagen. De klarer å holde seg våken i en morsom bursdag:)

Anonymous poster hash: eb83a...988

Skrevet

Det går sikkert helt fint å være litt lenger oppe denne ene dagen:)

Det er så stas med bursdager så hun er nok pigg som bare det. Og hvis ikke så er det bare å gå litt tidligere hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...