Gå til innhold

Hva burde Sofie sin tvillingsøster hete?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må passe i stil, være klassisk, internasjonalt og med omtrent like mange bokstaver. 

Forslag?



Anonymous poster hash: 6e66b...a81
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julie

 

Anonymous poster hash: 74af4...c2d

Skrevet

Olivia



Anonymous poster hash: bb4ca...cec
Skrevet

Emma

Emilie

Ida

Julia

 

Anonymous poster hash: 42d57...045

Skrevet

Sara

Emilie

 

 

Anonymous poster hash: fc224...458

Skrevet

Sanna

Synne

Julie

Sigrid

 

 

Anonymous poster hash: 8b145...05f

Skrevet

Anna

 

Anonymous poster hash: 11bfe...63c

Skrevet

Agnes

 

Anonymous poster hash: 642af...686

Skrevet

Min jevnaldrende kusine heter Sofie (og jeg heter åpenbart Julie). Vi er oppkalt etter søstre...

Skrevet

Iben & Sofie

Sannah & Sofie

Malin & Sofie

Live & Sofie

Alva & Sofie

Frida & Sofie

Sofie & Linde

 

Anonymous poster hash: 01a12...823

Skrevet

Elise:p

 

Anonymous poster hash: 0b42b...529

Skrevet

Anna

 

Anonymous poster hash: 11bfe...63c

 

Første som slo meg også før jeg klikket meg inn på tråden :)

 

Anna og Sofie :)

 

Anonymous poster hash: b650c...0d7

Skrevet

Martine

Elise

 

 

Anonymous poster hash: fc224...458

Skrevet

Sofie og Wilma

Sofie og Helene

Ella og Sofie

Sofie og Rebekka

Sofie og Christine

Sofie og Jenny

Sofie og Milla

Mina og Sofie



Anonymous poster hash: 2bfd5...808
Skrevet

 

 

Anna

 

Anonymous poster hash: 11bfe...63c

Første som slo meg også før jeg klikket meg inn på tråden :)

 

Anna og Sofie :)

 

Anonymous poster hash: b650c...0d7

Great minds thinks alike;)

 

Anonymous poster hash: 11bfe...63c

Skrevet

Ragna.

 

Anonymous poster hash: 6591a...eae

Skrevet

Takk for mange fine forslag. Jeg har Julie som favoritt, så artig den kom opp først. Synes også Elise er nydelig, men dessverre passer det ikke til etternavnet. Selma er også høyt opp på favorittlisten. Ønsker noe som er mykt og feminint, så kom gjerne med flere forslag.



Anonymous poster hash: 6e66b...a81
Skrevet

Anne.

 

Kun fordi eg hadde ei dokke som heitte Anne Sofie då eg var lita.

Skrevet

 

Takk for mange fine forslag. Jeg har Julie som favoritt, så artig den kom opp først. Synes også Elise er nydelig, men dessverre passer det ikke til etternavnet. Selma er også høyt opp på favorittlisten. Ønsker noe som er mykt og feminint, så kom gjerne med flere forslag.

 

Anonymous poster hash: 6e66b...a81

 

Julie synes jeg passer veldig fint med Sofie. :)

Ellers synes jeg det kan være fint med litt gammeldagse navn, siden Sofie også er det, f.eks. Regine eller Amalie. 

Andrea/Aurora synes jeg også klinger fint med Sofie, men det er kanskje mere ideelt med e-endelse på begge navn?

Skrevet

Amalie er virkelig en favoritt men datteren til bestevenninnen min heter det, så det blir litt for nært dessverre. Har tenkt litt på det med e eller a-endelser, og det er nok e-endelser på begge som er optimalt. Regine har jeg ikke tenkt på før, veldig fint og i riktig stil det også!

 

Anonymous poster hash: 6e66b...a81

Skrevet

Hva med Eifos? Synes det er et nydelig navn.

 

Anonymous poster hash: 90a1c...802

Skrevet

Nora



Anonymous poster hash: 5256e...901

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...