Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Må passe i stil, være klassisk, internasjonalt og med omtrent like mange bokstaver. Forslag? Anonymous poster hash: 6e66b...a81
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Emma Emilie Ida Julia Anonymous poster hash: 42d57...045
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Sara Emilie Anonymous poster hash: fc224...458
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Sanna Synne Julie Sigrid Anonymous poster hash: 8b145...05f
Julie (: Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Min jevnaldrende kusine heter Sofie (og jeg heter åpenbart Julie). Vi er oppkalt etter søstre...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #10 Skrevet 2. mars 2014 Iben & Sofie Sannah & Sofie Malin & Sofie Live & Sofie Alva & Sofie Frida & Sofie Sofie & Linde Anonymous poster hash: 01a12...823
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #11 Skrevet 2. mars 2014 Elise:p Anonymous poster hash: 0b42b...529
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #12 Skrevet 2. mars 2014 Anna Anonymous poster hash: 11bfe...63c Første som slo meg også før jeg klikket meg inn på tråden Anna og Sofie Anonymous poster hash: b650c...0d7
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #13 Skrevet 2. mars 2014 Martine Elise Anonymous poster hash: fc224...458
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #14 Skrevet 2. mars 2014 Sofie og Wilma Sofie og Helene Ella og Sofie Sofie og Rebekka Sofie og Christine Sofie og Jenny Sofie og Milla Mina og Sofie Anonymous poster hash: 2bfd5...808
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #15 Skrevet 2. mars 2014 Anna Anonymous poster hash: 11bfe...63c Første som slo meg også før jeg klikket meg inn på tråden Anna og Sofie Anonymous poster hash: b650c...0d7 Great minds thinks alike;) Anonymous poster hash: 11bfe...63c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #18 Skrevet 2. mars 2014 Ragna. Anonymous poster hash: 6591a...eae
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #19 Skrevet 2. mars 2014 Takk for mange fine forslag. Jeg har Julie som favoritt, så artig den kom opp først. Synes også Elise er nydelig, men dessverre passer det ikke til etternavnet. Selma er også høyt opp på favorittlisten. Ønsker noe som er mykt og feminint, så kom gjerne med flere forslag. Anonymous poster hash: 6e66b...a81
☆☆☆ Skrevet 2. mars 2014 #20 Skrevet 2. mars 2014 Anne. Kun fordi eg hadde ei dokke som heitte Anne Sofie då eg var lita.
Cruella De Vil Skrevet 2. mars 2014 #21 Skrevet 2. mars 2014 Takk for mange fine forslag. Jeg har Julie som favoritt, så artig den kom opp først. Synes også Elise er nydelig, men dessverre passer det ikke til etternavnet. Selma er også høyt opp på favorittlisten. Ønsker noe som er mykt og feminint, så kom gjerne med flere forslag. Anonymous poster hash: 6e66b...a81 Julie synes jeg passer veldig fint med Sofie. Ellers synes jeg det kan være fint med litt gammeldagse navn, siden Sofie også er det, f.eks. Regine eller Amalie. Andrea/Aurora synes jeg også klinger fint med Sofie, men det er kanskje mere ideelt med e-endelse på begge navn?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #22 Skrevet 2. mars 2014 Amalie er virkelig en favoritt men datteren til bestevenninnen min heter det, så det blir litt for nært dessverre. Har tenkt litt på det med e eller a-endelser, og det er nok e-endelser på begge som er optimalt. Regine har jeg ikke tenkt på før, veldig fint og i riktig stil det også! Anonymous poster hash: 6e66b...a81
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #23 Skrevet 2. mars 2014 Hva med Eifos? Synes det er et nydelig navn. Anonymous poster hash: 90a1c...802
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå