Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Plutselig i løpet av et par dager, fikk jeg økt utflod (helt blank) og tendenser til urinlekkasje. JEg har aldri hatt problemer med noen av delene. Det har vært slik i et par uker nå. Jeg føler meg også av og til litt "rar" nederst i magen, og det er av og til litt vondt nederst, som om noen trekker i en snor inni der, spesielt hvis jeg nyser eller beveger meg litt "rart". (Kjennes i grunn litt likt som når man er høygravid, og den strekkingen der) Er det noen som har opplevd noe lignende, eller vet hva det kan være? JEg har legeskrekk, så jeg kommer ikke til å gå til legen, så sant ikke noe blir helt dramatisk Det er i underkant av ett år siden jeg fikk baby, så ville være litt for fantastisk om jeg hadde blitt gravid igjen. (Jeg er ikke prøver altså.. OG tror heller ikke jeg er gravid) Anonymous poster hash: 3fc73...a4c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Jeg har forøvrig ikke fått tilbake mensen etter fødselen for snart ett år siden Anonymous poster hash: 3fc73...a4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå