Gå til innhold

Kjenner du noen som heter Sol Angelica?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du om navnet?? Vet at det kommer fra de saga bøkene

Anonymous poster hash: c9bfa...661

Videoannonse
Annonse
Gjest cd0da
Skrevet

Faktisk ja :P Synes det er et merkelig navn jeg aldri ville valgt til barnet mitt

Skrevet

Nei.

Kjenner to stykker som heter Sol, men ingen Angelica.

Angelica er et navn som bringer frem fordommene hos meg altså, da tenker jeg ung mor med ihjelbleika hår og oransje hud med rosa prinsessenykker ;)

Anonymous poster hash: 771b2...595
Skrevet

Ja.

Hva synes du om navnet da?

Skrevet

Jepp.

Hva synes du om navnet da?

Skrevet

Nei. Datteren min heter Sol og har et mellomnavn, men ikke Angelica. For meg blir kombinasjonen for mye Isfolket. Du vil nok få en del blikk og kommentarer, og ikke bare positive.

Anonymous poster hash: a170f...0c5
Skrevet

Vet om en Sol Elisabeth. Angelica, der har jeg også dårlige vibber. Tenker som hun over her, jente fra tveita/grurod, med bleket hår, og gjerne pircing på siden av overleppa

Skrevet

Sol kjenner jeg flere som heter nå. Og alle disse foreldrene tror at de har vært såååå nytenkende. Bare synd at naboen har tenkt det samme :fnise: .  I kombinasjon med Angelica har jeg ikke hørt det, bortsett fra i serien til sandemo da. 

Anonymous poster hash: 1a309...5d8
Skrevet

Sol kjenner jeg flere som heter nå. Og alle disse foreldrene tror at de har vært såååå nytenkende. Bare synd at naboen har tenkt det samme :fnise: .  I kombinasjon med Angelica har jeg ikke hørt det, bortsett fra i serien til sandemo da. 

Hehe... Det var da veldig fordomsfullt ;) Jeg tror ikke jeg var det minste nytenkende (er det seriøst noen som tror det?), her er det oppkalling.

Skrevet

Hehe... Det var da veldig fordomsfullt ;) Jeg tror ikke jeg var det minste nytenkende (er det seriøst noen som tror det?), her er det oppkalling.

Jeg sa at de jeg kjenner synes at de er nytenkende som har valgt Sol. Jeg snakket ikke om deg, med mindre du er en av mine bekjente. 

Skrevet

Har faktisk høyrt om ei som hetter det ja :) liker ikkje så godt sol men Angelica er favoritt navn.Har ei dotter som heiter det....og tenk,eg er ikkje blond og ikkje har eg percing nokon stader heller.tenk det!!  gå for det navnet du liker.det vil altid være nokon som ikkje liker det uannsett.det går ikkje ant å bry seg om det ;)

Anonymous poster hash: b1f67...98f
Skrevet

Det kan fort bli Solan, det... Litt uheldig. Solan Gelica - ikke særlig norsk.

Anonymous poster hash: 6e956...b2f
Gjest Mor til tre hjerter
Skrevet

Kjenner ikke, men vet av ei jente som heter det.

Skrevet

Nei.

Kjenner to stykker som heter Sol, men ingen Angelica.

Angelica er et navn som bringer frem fordommene hos meg altså, da tenker jeg ung mor med ihjelbleika hår og oransje hud med rosa prinsessenykker ;)

Anonymous poster hash: 771b2...595

har ikke tenkt over det før fordi jeg vet bare om ei jente med det navnet, men du beskrev nettopp moren hennes!!!! (bortsett fra den oransje huden. her snakker vi flere tykke lag med brunkrem og pudder...)

Skrevet

Ja, vet om en som heter det.

Skrevet

Vet ikke om noen som heter det men digger det! Lest isfolket noen ganger og synes navnet er sterkt samtidig som søtt og for ei dame det blir oppkalt etter :) kunne kalt ungen min det om jeg fikk flere barn og jente .

Skrevet

Elsker navnet sol. Får jeg en datter skal hun heter sol og ha ett mellomnavn som nr hemmelig:-)

Anonymous poster hash: eed3f...681

Skrevet

Elsker navnet sol. Får jeg en datter skal hun heter sol og ha ett mellomnavn som nr hemmelig:-)

Navn***

Skrevet

Ja jeg kjenner en Sol Angelica. Syns navnet var rart og uvant i starten, men etter å ha kjent jenta i mange år nå så er det så normalt det kan få blitt. Det var vel mest navnet Sol jeg reagerte på. Sol og Måne liksom. Ikke helt min smak.

Har forresten ikke hørt om isfolket før denne tråden.

Anonymous poster hash: e91f3...058

Gjest Antarctica
Skrevet

Ja, jeg kjenner en med begge navnene, og har vært borti en annen såvidt som også het det.

Hun som jeg faktisk kjenner, som heter det... Eh, nei, jeg skal ikke karakterisere. Men jeg tror det er litt risikabelt å velge så ladede navn - hun er ikke direkte en solstråle, for å si det slik. Kontrasten er stor.

Skrevet

Ja, det er kjempesøtt! Kjenner ei på 6 som heter det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...