Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Funker det? Noen med god og enkel oppskrift uten for mye dilldall som man må i spesialbutikker for å kjøpe? Anonymous poster hash: 8debd...81a
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Dytter. Anonymous poster hash: 8debd...81a
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Jeg har ikke noen fast oppskrift, men bytter ut sukker med sukrin (beholder gjerne bittelitt sukker fordi det er enklere med konsistens) og litt av melet med fullkornsmel, og gjerne litt mandelmel eller noe sånt. Blir ikke supermat akkurat, men litt sunnere:) Anonymous poster hash: ae258...9ad
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 fotballfrue la ut en på bloggen i dag Anonymous poster hash: ce49b...9c6
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Bakte noen i dag. Smakte ikke i måneskinn. De vokste i munnen. Ikke en gang krem kunne redde de. Mannen pleier alltid være takknemlig for alt han får servert men selv han spiste BARE en bolle. Anonymous poster hash: ff55d...bed
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 fotballfrue la ut en på bloggen i dag Anonymous poster hash: ce49b...9c6 Jeg liker ikke mandelmel, og dessuten har hun alltid en masse "ting man må kjøpe på helsekost" oppi. Anonymous poster hash: 8debd...81a
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 Jeg brukte en grete roede oppskrift, og endret litt. Da ble det 50/50 havremel og hvetemel, ekstra lett melk, litt sukker, litt stevia, litt margarin. Smakte godt. Både familie og gjester spiste og koste seg... Anonymous poster hash: 32fa2...75a
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Vi spiser sjelden boller, så når vi først har det så er de ordentlige. Fyllet idag var riktignok litt sunnere (var det vi hadde i skapet), rørt jordbærsyltetøy med lite sukker og vaniljekesam kontra fløtekrem og butikkjøpt syltetøy. ble veldig godt. Anonymous poster hash: bba37...d34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå