Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Selv klarer jeg ikke å holde fingrene unna og klemmer ut sorte prikker og kviser fra nesen. Spør om det er greit først da... Er det flere som gjør dette på sine menn? Anonymous poster hash: 3a677...8ba
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Jepp, men så er jeg utdannet hudpleier og da... Anonymous poster hash: d6a3c...164
ærlig talt Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Hudormer, ja. Kviser, nei. Man skal ikke klemme på kviser da det kan bli arr. Dessverre har mannen veldig sjeldent hudormer, til min store skuffelse
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Nei, ærlig talt! Anonymous poster hash: 5b02d...603
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Ja hab tar mine noen ganger også. Ikke i ansiktet, men om de er på rygg/nakke. Anonymous poster hash: 7aee7...edf
Mandala Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Æsj nei aldri!! Og jeg hadde dødd hvis han begynte å klemme kvisene mine.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Får ikke lov, han har på ryggen og noen få på brystkassa. De er ikke store eller sorte så jeg holder meg unna. Jeg brukte ikke å klemme kviser/ sorte hudormer før men så hadde jeg en kjæreste som ville jeg skulle ta det så da fikk jeg litt dilla. En venninnene ba meg en gang men da synest jeg det ble for ekkelt. Anonymous poster hash: b1bf4...f4e
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #13 Skrevet 2. mars 2014 Ja, jeg "steller" ryggen hans:) Han har sjeldent kviser, men litt hudormer. Anonymous poster hash: 672e0...06a
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #16 Skrevet 2. mars 2014 JA! haha, han gjør det på meg også. Men bare der vi ikke når selv Jeg syns det er drittekkelt. Men bruker papir og vasker meg på hendene etterpå Anonymous poster hash: 6598f...84e
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #17 Skrevet 2. mars 2014 Nå er jeg singel, men skulle gjerne hatt en som hjalp meg med ryggen min. Plutselig har jeg fått kviser der, aldri vært plaget før! Jeg hjalp eksen, men kun med hudormer. Jeg husker han hadde en "byll" som var som en gigantisk hudorm, ble aldri tømt, og jeg elsket å trykke på den. Ja, jeg er rar. Anonymous poster hash: e6b5b...e55
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #19 Skrevet 2. mars 2014 Gjorde det på ex- mannen og en kjæreste jeg hadde. Og den kjæresten fikk sånne byller rundt på kroppen, som det bare kom ut mengder av. Men jo eldre jeg har blitt, jo mindre liker jeg tanken på å gjøre det. Så gjør det ikke med noen nå. Anonymous poster hash: 13d5c...dd0
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #20 Skrevet 2. mars 2014 Ja kan gjøre de om han vil:p Anonymous poster hash: a389a...ca7
SophiesMum<3 Skrevet 2. mars 2014 #21 Skrevet 2. mars 2014 Æsj, nei! Det ville jeg bare aldri ha funnet på å gjøre. Grøss...
Gjest 5 andre Skrevet 2. mars 2014 #22 Skrevet 2. mars 2014 http://www.youtube.com/watch?v=mgCyhVNsRWc Lar meg fascinere av å se på slike videoer, men å poppe mannens kviser? Nope!
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 2. mars 2014 #24 Skrevet 2. mars 2014 Nå har han kviser en gang i året, men for å være helt ærlig, jeg elsker kviser
Fero Skrevet 2. mars 2014 #25 Skrevet 2. mars 2014 Kan nesten ikke tenke meg noe mer ekkelt enn andre menneskers kviser. Har mannen en kvise, så har han en kvise. Det får han enten ignorere, eller ganske enkelt fikse sjæl. Heldigvis hører det med til sjeldenhetene at han får det, så det er i grunn ikke noe tema i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå