Gå til innhold

Hvilke nick er "ALLTID" her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem har du inntrykk "alltid" er på dib/bim?

 

Anonymous poster hash: 4b3e2...a32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her for det meste for tiden - håper ingen har lagt merke til det :P

 

Blir anderledes når jeg blir frisk igjen ;)

 

Ellers forstår jeg egentlig ikke vitsen med slike tråder. Hvorfor er det interessant?

Hvis noen er her "for mye" til at andre synes det er greit så kan det være at de har veldig gode grunner for det :)



Anonymous poster hash: 20e54...022
Skrevet

Jeg er i perioder mye her... Når man har lest ferdig vg, tv2 nyhetene og Dagbladet, samt kikket på Facebook x antall ganger, er det ingenting som er "bedre" enn å slå ihjel litt tid her inne ;)

Får se litt av hvert ;)

Skrevet

Virker som denne "Anonym" er her 24/7 :P

 

Anonymous poster hash: c22d2...0f9

Skrevet

Jeg er her alt for mye

 

Anonymous poster hash: 749b3...cd5

Skrevet

Er her hver dag jeg. Noen ganger flere ganger i løpet av dagen også.

 

Anonymous poster hash: 852df...084

Skrevet

Aner ikke. Er ikke så mye her at jeg får med meg det. Men når jeg er her har jeg noen favoritter her inne så jeg håper de er her når jeg logger inn. Liker humoren deres. :-)

Skrevet

Jeg er her ganske ofte 😜 men legger ikke merke til hvor ofte andre er her.

Skrevet

Jeg er her ganske ofte men legger ikke merke til hvor ofte andre er her.

 

Var det ikke noen nettopp som mente du var her hele tiden, Miss Marple?

 

Jeg kan bekrefte at jeg de siste par månedene i hvert fall har vært her langt mer enn deg ;)

hi-hi...

 

Anonymous poster hash: 20e54...022

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...