Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Når han sitter på facebook skal alt være så hemmelig. Det har vært sånn en god stund nå, trur begeret snart renner over for meg. For jeg vet han har noe å skjule. For noen mnd. siden tok jeg han i å ha profil på en datingside. Da klarte han å vri seg unna. Og i går når vi satt her i stua, så så jeg at han skrev med noen på chatten på facebook, så det var ei dame. når jeg reiser meg opp av sofaen og skal gå forbi han, bort til kjøkkenet, forter han seg å krysse ut hele facebooksiden. når jeg setter meg igjen, logger han rett inn på siden igjen og fortsetter å skrive. Så tenkte jeg at jeg bare skulle sjekke om han kom til å krysse ut siden igjen, om jeg reiste meg fra sofaen.. og det gjorde han... så at det var en av de nye kollegaene hans som han skrev med. han har også gitt noen små komplimenter til henne på sida hennes, det så jeg når jeg gikk inn på profilen hennes. Jeg har tatt han før i å skrive til andre damer, ting som ikke er greit når man er i et forhold. Virker ikke som han klarer å la vær. Han har iblandt glemt å logge av facebook, men jeg har ikke sniktittet, fordi jeg er redd for hva jeg finner. Meker at jeg begynner å få nok at dette nå, orker ikke gå rundt å være mistenksom hele tida. Jeg er fryktelig dårlig til å ta opp sånne ting. jeg syns det er kjempevanskelig. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 19262...66b
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Jeg hadde aldri giddet være i et forhold med en mann jeg ikke stolte på.
Ileus Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Tja, hva kan du gjøre? Endre statusen på din egen FB til singel.
Svins&Småsvansene Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Ikke sitt og vent, sjekk ut først som sist om du faktisk har noe å bekymre deg for. Om det så er å sjekke profilen hans en gang han glemmer å logge seg ut av denne. Så slipper du gå og lure? Jeg ville sagt til gubbetufsen at sånn barnslig oppførsel gidder jeg ikke kaste bort tida mi på. I et ordentlig forhold mellom voksne mennesker holder man ikke på på denne måten. Respektløst!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Jeg er normalt ikke for å sjekke slikt, men det er faktisk bedre å sjekke det enn å kaste bort tid av livet ditt på å gå rundt og være mistenksom, lei deg, være redd for at det du mistenker er sant osv. Da kaster du bort livet ditt. Dette er egentlig enkelt, mannen har hatt profil på dateside og er blitt tatt på fersken. Da må han selv være åpen hvis tilliten i forholdet skal gjenopprettes. Fortsetter han å skjule ting for deg, skjule kontakt med andre damer og sende upassende kommentarer til andre damer (som alle kan se).... da er han trolig ikke i forholdet med deg fordi du er den eneste ene i verden Snakk med ham og still krav til ham. Å være i et forhold med en person man ikke stoler på, det blir bare ødeleggende for deg. Anonymous poster hash: e90ab...d78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå