Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Vi har vært gift i åtte år og har et barn sammen. Før vi fikk barn hadde mannen min litt problemer med kokain og amfetamin. Dette trodde jeg var tilbakelagt, men de to siste helgene har jeg funnet poser med pulver åpenlyst i huset. Alstå situasjoner som i verste fall kunne vært dødelig hvis barnet hadde fått tak i det. Jeg har konfrontert han med dette og, ja jeg vet ikke hva konklusjonen ble. I dag morges lagde han frokost med barnet og jeg lurte på om jeg kunne få en skive på sengen. Han nektet og servere meg det fordi jeg ropte får sengen. Jeg ble veldig såret med tanke på alt som har skjedd i det siste, og tenkte vel at det er det minste han kunne gjøre for meg. Kjenner at jeg ikke ønsker denne type forhold, men det er vanskelig å bryte ut pga felleseie og diverse.... Hadde dere godtatt dette? Anonymous poster hash: dbe81...bbc
Tyra79 Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Aldri i verden om jeg hadde godtatt det!! Vi kunne ha jobbet oss gjennom utroskap og diverse, men å oppbevare dødelige doser (for barnet) narkotika?? Nei, nei og atter nei!!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Jeg blir stadig overrasket over at folk velger å få barn med hvem som helst. Anonymous poster hash: 45df8...188
Sokkedyret Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Jeg blir stadig overrasket over at folk velger å få barn med hvem som helst. Anonymous poster hash: 45df8...188 Jeg og!!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Det er bare en grunn som gjør at jeg ville forlatt han. Narkotika som ligger i huset. Som du sier får barnet tak i dette er det livsfarlig. Kan du leve med det selv om det er barnet som finner dette neste gang og tror det er godis? Forlat han nå før det går galt. Han er åpenbart fortsatt avhengig av substanser og da er det ens egen avhengighet som kommer først. Det kommer før barnet også. Anonymous poster hash: 172fe...9b7
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 Ikke døm henne etter det. Man ønsker å se det beste i folk og gi alle en sjans. Men... Jeg hadde aldri godtatt dette.. Jeg er sammen en som har hatt sin ungdomstid med rus og mye festing, men etter vi ble sammen var det aldri noe tema lenger og han vet at jeg tar med meg barna og drar hvis han noen gang skulle finne tilbake til dette tullet! Nå er det 10 år siden han holdte på med dette, så jeg er ikke redd for dette lenger da han beviser dag for dag at han er en god ektemann og en god far. Du bør ta tak i dette snarest!! Felleseie og praktiske ting løser seg, du må tenke på barnet ditt nå, vær en mor og ta grep! Ønsker deg lykke til og sender deg en god klem, vet at dette er tøft.... Anonymous poster hash: cd3bf...ca6
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Du må vel prøve å ta det opp på nytt da. Jeg ble alt for lenge, og trodde på løgnene. Er veldig glad for at jeg har funnet meg en ny mann, som overhode ikke bruker stoff. Anonymous poster hash: 62c38...25a
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Ville ha tatt med barnet og flyttet, for dette kan ende med tragedie men skjønner at du elsket mannen din og, men sett barnet først Anonymous poster hash: 5097d...9ed
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #10 Skrevet 2. mars 2014 Ville ha tatt med barnet og flyttet, for dette kan ende med tragedie men skjønner at du elsker mannen din og, men sett barnet førstAnonymous poster hash: 5097d...9ed Anonymous poster hash: 5097d...9ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå