Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Trenger man saus til da? Anonymous poster hash: bd797...7ce
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Det hørtes godt ut ja, jeg ville hatt saus til. Anonymous poster hash: c17cb...70b
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Kommer an på hvor bløte de fløtegratinerte potetene er. Liker dere de best helt faste hadde jeg nok hatt litt saus til. Lager du litt ekstra "fløtesaus" oppi potetene er det kanskje nok
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Det hadde jeg i går, og hadde ikke saus til. Pleier å ha mye fløte i potetene da, slik at det blir en slags saus. I går stekte jeg mais, paprika, løk og litt gulerot i en steikepanne, krydret med salt og pepper og hadde litt rømme på. Blir en slags god saus det og! Anonymous poster hash: 0eec1...742
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Tusen takk for svar. Skal ha mine gamle foreldre på middag så da er det vel best å ha saus også. Hi Anonymous poster hash: bd797...7ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå