Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 etter at han slo og kastet en stein etter ene av barna mine. Jeg var ute med dem så minste fikk prøve sykle litt, og han kom bort. Han leker ikke med barna mine, men bruke oppsøke dem, skal ha det de har i gjene plager dem. Nå skulle han ha sykkelen til eldste, men siden han var over alle hauger siden han bare hatt den ute i noen minutter før han kom, m Anonymous poster hash: 10ba8...761
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Vet ikke hva som skjedde:/ Sønnen min hadde ihvertfall fått ut sykkelen nettopp og ikke prøvd den selv nesten før han kom å skulle ha den. Gutten ble forbanna og dyttet jenta mi og kastet stein. Og hjemme sto altså en mor og ble sur fordi han ikke fikk låne sykkelen til jenta mi. Som hun fikk igår- og altså enda ikke hadde prøvd selv. Med slik oppdragelse og mangel på konsekvenser for det han gjør, er der vel neppe siste gang. Anonymous poster hash: 10ba8...761
Helene Harepus Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Jeg ville ikke latt ham låne lekene til dine barn i det hele tatt, han mangler åpenbart grenser og respekt for andre. Jeg ville ikke stolt på at han behandlet tingene deres bra, eller at han ikke tok seg til rette, hvis han føler at han har fått "lov". Dessverre ikke vanskelig å tenke seg hvor gutten har fått oppførselen fra, noen folk altså....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå