Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Ville du gjort det? Og hva ville du isåfall gjort der? Jeg funderer... Anonymous poster hash: cd4ec...090
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Ja. Shoppet. Gått på musical. Gjort akkurat det jeg ville;-) Anonymous poster hash: e7fbc...3af
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Jeg HAR gjort det, jeg.. Var litt rart, men aller mest helt nydelig. Rart å ikke ha noen å skravle med og dele opplevelsen med, men herlig å shoppe der og det jeg ville, oppleve akkurat det jeg ville og legge meg når jeg ville. Gikk til og med på pub og tok en øl, følte det var den ultimate testen på hvordan dette var for meg. Likte det! Gjør det gjerne igjen, hvis anledningen byr seg! 😊 Anonymous poster hash: ef767...cec
<3 2G <3 Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Jeg er ikke typen til å gjøre det. Men jeg har ett par gode venninner jeg gjerne reiser med uansett om en reiser alene eller sammen med noen så vil jeg virkelig anbefale covent garden når en er i London. Spesielt om en liker sko
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 HI her. Jeg eeeelsker sko! Jeg lurer på å gjøre det, selv om mamma og søstrene mine sikkert vil tro det har klikka for meg. Jeg er da for søren voksen! Jeg har bare ikke lyst til å dra sammen med noen av dem! Mannen skal på 5 dagers tur til en eksotisk storby snart, jeg blir alene hjemme med barna. En av dem er ikke spesielt glad i å sove på natta... Full jobb, og er enormt sliten i utgangspunktet. Og lei... Faren er vel at jeg ikke vil hjem igjen Anonymous poster hash: cd4ec...090
<3 2G <3 Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Neal street i Covent Garden er konge når det kommer til shopping, spesielt sko! Veldig lett å komme seg dit både med tuben og å gå. Flott plass Reis! Jeg hadde ikke gjort det alene, men det er meg. Synes folk som reiser alene er tøffe å skulle ønske jeg turte å gjøre det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå