Mamma_til_2 Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Har nå gått en uke og hatt minner om en drøm el som jeg ikke kunne komme på hvor stammet fra helt til jeg satt ute og tok en røyk i går, da kom jeg på at joda etter narkosen forrige fredag på tur til oppvåkningen så bablet jeg noe om at jeg satt på en resturat i paris og spiste masse god mat vet at sykepleierne lo litt og det gjør egentlig jeg og, men for min egen del så skal det sies at jeg ikke hadde spist siden torsdag og dette var ca kl 1800 fredag så sulten det var jeg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Hehe herlig Man blir litt rar av å gå en stund uten mat. Og man blir litt rar av bedøvelse. Kombinerer man dem kan utfallet bli nokså morsomt
Gjest Jigglewiggle Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Jeg føler meg litt snytt for de morsomme utsagnene i narkose, for jeg reagerer bare med å sovne og når jeg våkner er jeg helt klar i hodet...
Bustetroll Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Jeg kjempet for å komme meg opp og ut av senga jeg.på vei fra operasjonsstua til oppváking :-P. 3 stk måtte holde meg fast. Fortalte til mamma om denne drømmen jeg hadde hatt, der hun kunne fortelle at det ikke var noen drøm i det hele tatt :-P
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 Jeg har ikke vært i narkose, men har hatt lokalbedøvelse pga. operasjon i begge hendene. Jeg blir helt tussete av det. Første gangen sa de at den ville vare 2-3 timer etter at den ble satt. Jeg var helt høy etter operasjonen og virkningen av det gikk ikke helt ut før etter 5-6 timer. Synes jeg har det riktig så bra da Har også trukket 3 visdomstenner og da får jeg beroligende først og en får jo nokså masse bedøvelse før de begynner å dra også. Etter sist gang skulle jeg plent ha en tiltrengt kjapp handlerunde. Med mannen på slep som sjåfør gikk jeg bare rundt som en halvfull rar person og han flirte av meg i flere dager.. Skylder på at jeg reagerer sånn på bedøvelse etter at jeg ble syk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå