Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Hun som er gift med min onkel mistet moren sin her om dagen. Usikker på om jeg bør dra i begravelsen?kjenber henne ikke godt,men har jo møtt henne i familiebursdager osv. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 527ef...f49
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Jeg hadde dratt. Det er kona til onkelen din, som da blir din tante. Men det er vanskelig å svare uten å vite mer om familiesituasjonen.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Hadde ikke dratt. Anonymous poster hash: d7fb8...888
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Jeg ville ikke tatt fri fra jobb eller reist langt for en slik begravelse, men hadde det vært i nærområdet og jeg uansett hadde fri ville jeg nok gått. Anonymous poster hash: e401c...926
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Hadde ikke gått, men hadde stukket innom en av dagene og hørt om jeg kunne bidra med noe, eller bare latt henne få snakke seg litt gjennom sorgen. Hadde nok også sent en blomst. Anonymous poster hash: 09955...b18
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 Jeg hadde gått i begravelsen Anonymous poster hash: e9bd7...2ba
SuperFries Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Hadde sett det som en selvfølge å gå, hvis det var i nærheten. Ikke hvis det var en lang reise unna.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Det kommer helt an på deres relasjoner. Jeg har aldri vært i begravleser til foreldrene til inngiftet tanter/onkler, men så har jeg aldri møtt dem heller. Hvis det er i nærheten, ville jeg kanskje gått i begravlesen, men ikke minnesamværet om jeg hadde møtt dem mens de levde. Anonymous poster hash: 83840...d82
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. mars 2014 #10 Skrevet 2. mars 2014 Hvis det foregikk rett i nærheten hadde jeg kanskje tatt en tur i kirken, men ikke om jeg måtte reise langt eller ta fri fra jobb. Jeg kjenner ikke mine inngifte tanter/onklers foreldre, så jeg har ikke noe forhold til dem.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #11 Skrevet 2. mars 2014 Jeg hadde sett det ann, men jeg kjenner mine inngifte onkelers foreldre gjennom mange familie sammenkomster. Slekten min er ikke stor så det blir gjerne til at alle blir bedt på forskjellige ting. I forhold til begravelse like i nærheten så hadde jeg selvfølgelig gått, men ikke om det var langt unna. Anonymous poster hash: 81309...da6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå