Gå til innhold

Fotballfruemannen. Om vaksinesynspunktene hans!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du tar det opp gjør at enda flere leser det. Ettersom svært få leser bladet suntvett.no...?

Anonymous poster hash: 91295...2a8
Skrevet

Jeg synes han virker som en vettug mann. Han skriver godt og tallene taler for seg selv.

Anonymous poster hash: a479c...a84

Skrevet

Lurer på hvordan han må være å diskutere med irl. Mye faller på plass kan du si.

Anonymous poster hash: 80ef9...1fc

Skrevet

Velkommen etter. Det var en lang tråd om dette i går

Anonymous poster hash: b3bbd...31a

Skrevet

Velkommen etter. Det var en lang tråd om dette i går

Anonymous poster hash: b3bbd...31a

Det er ikke alle som bor her inne, vet du.

Anonymous poster hash: 84bfa...7fe

Skrevet

Synes det er et høyt testosterons nivå hos begge parter, begynner nesten å bli litt barnslig.

Argumentene til begge er jo to menneskers menneskers forskjellige synspunkt på om det er bra eller ikke.

Alt har sine bivirkninger og det er ingen som vet hva utfallet av det 10-15 år frem i tid vil være. MMR vaksinen de referer så mye til som er påstått har skapt autisme....mulig det, hvem vet ingen som har noen konkret bevis på om det er mulig og heller ikke mulig.

Jeg vaksinerer barna mine mot alle barnesykdommer, men ønsker ikke å vaksineres bl.a for influensa, svineinfluensa eller den nye livmorhals kreft vaksinen.

Nå ble barna mine vaksinert for influensa da...en sjefsavgjørelse far tok da jeg var borte på reise og ikke ble informert om det. Jeg hadde ikke villet at de skulle ha den, men det ble sånn. Mine barn er oftere syk med forkjølelse og influensa nå enn før de fikk vaksinen.. jeg husker sist jeg var syk med influensa eller kraftig forkjølelse...det var når jeg var gravid med nr.2 i 2003?

Jeg har delte meninger om dette og vet ikke om det er sunn fornuft eller magefølelsen som gir meg tvilen.

Til syvende og sist tror jeg det er penger som ruler her for de farmasøytiske selskapene...penger har så utrolig stor makt... og mulig det brukes til bekostning av menneskeliv også..hvem vet

Skrevet

Vil han ikke vaksinene barnet sitt?

Anonymous poster hash: fb944...a15

Skrevet

Kan ikke se hvem han har hengt ut??

Anonymous poster hash: c272e...5b0

Skrevet

Teit hele diskusjonen. To totalt uinteressante personer osm diskuterer et totalt uinteressant tema. Tragisk.

Anonymous poster hash: 29b2f...f3c

Skrevet

Sjekk flere artikler. Absolutt alle artiklene er skjermdump fra hva andre har sagt som hen vil korrigere. Om ikke å henge ut, så er han meget aggressiv etter å arrestere andre. Får håpe han ikke er sånn i virkeligheten. For å så fall forstår jeg hvorfor fra alltid vil fremstå perfekt.

Skrevet

Han kunne ha valgt en annen måte å skrive sitt motargument-innlegg på enn å bruke skjermdump synes jeg, men ellers ser jeg ikke noe galt i det han sier.

Anonymous poster hash: 8ce91...1fc

Skrevet

Sjekk flere artikler. Absolutt alle artiklene er skjermdump fra hva andre har sagt som hen vil korrigere. Om ikke å henge ut, så er han meget aggressiv etter å arrestere andre. Får håpe han ikke er sånn i virkeligheten. For å så fall forstår jeg hvorfor fra alltid vil fremstå perfekt.

Han ER sånn i virkeligheten. Eller, skumlere.

Det var jo en her inne som fortalte at hun hadde skrevet en litt kritisk kommentar på bloggen til frua, hvorpå han hadde lett henne opp på facebook via epostadressen hun la igjen (altså, han må ha jobbet for å finne henne), og så skrevet en ganske heftig privat melding til henne der. Galskap, spør du meg.

Anonymous poster hash: 81776...084

Skrevet

MMR-vaksinen har ikke "skapt" autisme, det var en ren løgn som etterpå ble innrømt av "forskeren" selv.

Anonymous poster hash: 3436c...c1f

Skrevet

Synes det er interessant at så godt som alle "konspirasjonsteorier" berører Rockefeller, illuminati, vaksiner og penger. Om alt bare er humbug så er det hvertfall smarte folk som har laget disse teoriene..

Skrevet

Han ER sånn i virkeligheten. Eller, skumlere.

Det var jo en her inne som fortalte at hun hadde skrevet en litt kritisk kommentar på bloggen til frua, hvorpå han hadde lett henne opp på facebook via epostadressen hun la igjen (altså, han må ha jobbet for å finne henne), og så skrevet en ganske heftig privat melding til henne der. Galskap, spør du meg.

Anonymous poster hash: 81776...084

Uææææææææ mannen må jo være stk til grader. Når de velger å være offentlige må de tåle kritikk. Noe de begge tidlighvis ikke gjør. For det første godkjenner hun ikke kommentarer hun ikke liker. Og om det kommer noe må de svare og ta igjen med nebb og klør😂😂😂😂 Synes rett og slett mannen er ekkel ig skummel😝

Anonymous poster hash: ced58...8ab

Skrevet

hhohoho.. folkeopplysning av han karen der, nei takk. 

Anonymous poster hash: ca493...a24
Skrevet

En ting er hvordan fyren fremstår. En smule arrogant og ivrig bruker av hersketeknikker. En annen sak er at han plukker argumentasjonen i stykker og bygger solid opp under egen argumentasjon. Hadde han gjort det på en mer "likandes" og pedagogisk måte ville han nok nådd ut til fler, fått fler med seg på laget. Trur dessverre ikke han får noen vaksinemotstandere til å skifte side, med sin ufine fremgangsmåte.

Anonymous poster hash: 47028...65b

Skrevet

Særdeles usmakelig den fyren der.

Anonymous poster hash: 10bbd...b20

Skrevet

En ting er hvordan fyren fremstår. En smule arrogant og ivrig bruker av hersketeknikker. En annen sak er at han plukker argumentasjonen i stykker og bygger solid opp under egen argumentasjon. Hadde han gjort det på en mer "likandes" og pedagogisk måte ville han nok nådd ut til fler, fått fler med seg på laget. Trur dessverre ikke han får noen vaksinemotstandere til å skifte side, med sin ufine fremgangsmåte.

Og hva er problemet med faktisk å kunne solid opp under, og ikke minst kunne dokumentere skikkelig, sine argumenter? Hvorfor er det usympatisk?

Jeg har hittil ikke sett en eneste vaksinenotstandervsom klarer det. Og når man da i tillegg er ekstremt bastant blir det i mine øyne mye mer usympatisk...

Skrevet

Og hva er problemet med faktisk å kunne solid opp under, og ikke minst kunne dokumentere skikkelig, sine argumenter? Hvorfor er det usympatisk?

Jeg har hittil ikke sett en eneste vaksinenotstandervsom klarer det. Og når man da i tillegg er ekstremt bastant blir det i mine øyne mye mer usympatisk...

Ville jo vært litt mer naturlig om han dokumenter underveis i egne påstander. Her har han kun plukket ut påstander, tatt ut av sammenheng, og funnet hva enn dokumenter du kan finne som taler mot. Det er jo faktisk slik at forskning kan gi forskjellig resultat også. Ville tatt dette mer seriøst om han har en pågående samtale hvor de andre var invitert, hvor vi får hele bildet, ikke bare hans utvalg av skjermdump. Veldig kritikkverdig måte å ta en diskusjon på.

Skrevet

Det i seg selv er ikke et problem, det er bra- det er jo virkelig måten å detronisere motstanderens argumentasjon. Jeg mener han kunne gjort det like bra uten å henge ut motstanderen. Bare skrevet innlegget og latt vær å henge ut han andre fyren. Hevet seg over hans nivå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...