Gå til innhold

Hva slags vaskemiddel(merke) til klær bruker dere?

Anbefalte innlegg

Gjest lemon-aid
Skrevet

Naturlig? Øko? Med paryfme? Omo? vaskenøtter?

Litt nysgjerrig på hva folk flest bruker og hva dere syns er best. 

Selv sverger jeg til produkter uten parfyme, og null tøymykner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neutral vaskemiddel til både lyst og farget tøy.

Softlan og Comfort skyllemiddel/tørke (bruker forskjellige farger, styrer unna de fleste som er blå og grønn..)

Milo til ullklær, har også Milo tøymykner i skapet men det brukes skjelden. Bruker ofte gallesåpe på ullklær med flekker.

:-)

Anonymous poster hash: a3964...cb4

Skrevet

Omo, comfort tøymykner og milo til vi voksne og barn over 1 år.

Neutral til babyklær.

Anonymous poster hash: 7a55f...d52

Skrevet

Sist jeg flyttet (i høst) kastet jeg en flaske nesten ubrukt tøymykner. Tror det var brukt bare en gang av den.

Begynte å tenke etter hvor lenge jeg hadde hatt den, fant ut at jeg måtte ha hatt den i ca 8 år. Luktet like friskt av den fremdeles.... bare det er et godt tegn på at det umulig kan være bra å bruke på huden.

Jeg bruker Blenda sensitiv og ellers Milo til ull.

Vurderer å prøve vaskenøtter, men har liksom vanskelig for å forstå at det skal bli rent med det.

Hvis noen som bruker slik kan svare, så er det fint :)

Blir klærne like rene? Blir det lukt av dem? Bruker man dem opp? Fortell, fortell :)

Anonymous poster hash: c092f...440
Skrevet

Jeg bruker magneter.

Bruker jeg vaskemiddel er det blenda eller neutral. Milo og noen ganger grønnsåpe på ull.

Bruker det sterkeste dritten jeg får tak i til mannens arbeidsklær, men det blir fortsatt ikke rent..

Gjest lemon-aid
Skrevet

Huff, godt du kastet den! Har ikke lyst til å sause meg inn i sånne produkter. Det kan ikke være mye bra. 

Har også hatt lyst til å prøve vaskenøtter, men har ogåså vært skeptisk med tanke på om klærne blir helt rene av de.. ? Vil også høre litt mer om dette :)

Skrevet (endret)

Vi har droppet alt av skyllemiddel, og bruker bare neutral og mill. Yngstemann er plaget med eksem og klør av alt

Endret av Appelsinpiken
Skrevet

bruker neutral til både hvitt og kulørt. Milo til ull. Har aldri brukt skyllemiddel og heller ikke vokst opp med det :)

Anonymous poster hash: 4d8be...91c
Skrevet

Stort sett blenda, men ble kjøpt inn noe unik vaskemiddel sist og jeg reagerer så bare f. Klør noe helt sykt! Vaskenøtter lurer jeg også på, blir det rent?

Anonymous poster hash: c70e4...3d9

Skrevet

Blenda sensitive eller neutral pulver, blenda sensitive eller softlan pure and clear skyllemiddel. Parfymefri milo til ull.

Skrevet

Neutral.... Milo eller helst joha/nøstebarnsåpe til ulla.

Skrevet

Grabgreen fra iherb.com

Skrevet

Blenda sensitiv og milo på ull, eventuelt gallesåpe hvis det er flekker på ullen.

Skrevet

Til oss voksne bruker vi omo :) til babyen bruker vi neutral.

Skrevet

Omo og Milo. Bruker ingen skyllemidler.

Når ungene kommer hjem fra svigermor går alle de nyvaskede klærne rett i vask igjen for å bli kvitt stanken av skyllemidler.

Anonymous poster hash: 4f49e...893

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...