Nussmuss Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #26 Skrevet 5. mars 2014 Jeg hadde britax kjempelenge til mitt barn og følte aldri at barnet satt "bratt" og hodet hang aldri heller slik som en over her beskrev. Beste setet jeg har hatt! Men gå å kikk litt Anonymous poster hash: c2be9...d9a Takk for tips det er nok veldig forskjellig fra person til person, hehe. Så for gå og titte litt når det nærmer seg
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2014 #27 Skrevet 5. mars 2014 Vi kjøpte Acta Graco, med base og med trille, og første jenta vår brukte den i over et år. Veldig fornøyd. Brukte den også til neste lille, og hun har sittet fint i den frem til 18 mnd faktisk. Ikke store jenta. Den er lett å feste i bilen både med og uten base, og derfor lett å bytte mellom bilene (vi har to). Den er også lett å sette opp på trilla, og vogna er også svært anvendelig for når de blir større. Svært fornøyd. Og vi har byttet til Besafe izi kid bakovervendt etterpå, fra de nærmet seg året. Kjempefornøyd. Anonymous poster hash: abb95...774
Nussmuss Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #28 Skrevet 5. mars 2014 Er det jeg har fått følelsen av, at Akta Graco holder så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå