Gå til innhold

spm ang p-pille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt på p-pillene igjen, er mange år siden sist jeg begynte på de. Var gravid i fjor og fødte i oktober. Har tatt ett brett og begynte på den pillefrie uken på onsdag, normalt (etter sånn som det var før) så skulle jeg fått mensen i går el i dag, den har ikke kommet. Er ikke redd for at jeg er gravid, overhodet ikke. Men er det normalt om mensen kan tulle etter det aller første brettet? Husker ikke hvordan det var sist.

Anonymous poster hash: ea2c8...bdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er nok normal og iallfall siden det er så kort tid siden du fødte. Fikk du mensen før du begynte på pillene?

Skrevet

Ja, det er nok normal og iallfall siden det er så kort tid siden du fødte. Fikk du mensen før du begynte på pillene?

Åjada, hadde renselsen i ca en mnd og så fikk jeg mensen en mnd etterpå og en gang i mnd siden. Tok første pilla første dag av siste mens. Det var vel tredje mensen siden fødselen.

Skrevet

Ja, ok, alt er nok normalt. Ville bare fortsatt å ta pillene som vanlig. Er vanlig at mensen tuller litt i starten. Dte justerer seg nok etterhvert. 

Skrevet

Akkurat fått mensen men den er litt rar, lite friskt blod. Men er sånn den har pleid å være med pilla :) Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...