Gå til innhold

Hva veier GUTTENE deres på 6 år da? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veide min i dag og han er nå hele 27 kg! Usikker på høyden, men er vel ganske på snittet der.

Han er helt passe, ikke for tynn og ikke tykk ;)

Anonymous poster hash: 25bf9...0ec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da han var seks veide han rundt 19 kilo, lang og tynn. 

Anonymous poster hash: 6d468...e54
Skrevet

Nå har han akkurat fylt sju da, men veide 34 kg i morges. Han er lang :)

Skrevet

Hjelpes...min er straks 6 og veier rett i underkant av 18 kg... Høyde...tja, litt under snittet for hans alder.

Anonymous poster hash: c2ea1...34f

Skrevet

Min er snart 7 år, helt normal høyde, og veier 18,5 kg. Tynn, men sunn og frisk.

Skrevet

Han er 6,5 år da, for å være korrekt ;)

Jeg synes selv det virker som at han veier mer enn de fleste ungene som blir skrevet om her, men han er faktisk langt fra tykk :P Har i perioder vært på grensen til for tynn, men nå er han kjempefin :)

HI

Anonymous poster hash: 25bf9...0ec
Skrevet

Min blir 6 i juli, han er 123 cm og 25 kg, i bgh er han den høyeste av alle, men vet ikke om han er så høy eller om det er de andre som er litt lave?

Anonymous poster hash: b92fd...51e
Skrevet

128 cm, 25 kilo. han har alltid vært litt stor, begynner å bli slank

Anonymous poster hash: 33d7b...515
Skrevet

Min er akkurat blitt 7, men han er 124 cm og 22 kg.

Skrevet

Min blir 6 om 3 mnd. Helt på gjennomsnittet på høyden og litt over 17 kg.

Anonymous poster hash: a6195...cd6
Skrevet

Gutten min veide 18 kg da han var 6 år. Var ganske tynn i en periode. Veier litt over 20 kg nå som han er 8 år. 27 kg virker ikke akkurat syltynn ut HI?

Anonymous poster hash: 46b73...fa9
Skrevet

Det er en stund siden jeg veide han nå. I sommer når han ble 6 år veide han rett over 20 kilo, kanskje 22. Han er lang og tynn.

Gjest Antarctica
Skrevet (endret)

25 kg nå i januar.(og helsesøster sier det er akkurat på kurven. Men han er ganske tynn.)

Endret av Pashla&pashlingene
Skrevet

127 cm høy og 21 kg. Høy og tynn. Alt for tynn syns jeg, men han har alltid vært tynn med veldig høy forbrenning og legger ikke på seg selv om han spiser som en mann.

Skrevet

Ikke noe særlig mer enn 16 kg vil jeg tro.

Anonymous poster hash: 77bcb...c94

Skrevet

Min er 20kg, og 116høy :)

Anonymous poster hash: 0b932...01f

Skrevet

Gutten min blir 6 i juli. Er usikker på hvor høy han er men han veier 22 kg. Og han er i hvertfall ikke lav. Ganske høy i forhold t mange av de andre i bhg. Høy og normalt slank 😊

Anonymous poster hash: 992c8...f10

Skrevet

Min er 6,5 år og er 125 m høy og veier 32 kg. Litt lubben ja, men dette er tatt tak i nå så blir greit når han strekker seg litt til ;)

Skrevet

Min ble 6 år i januar. 120 cm og 28 kg. Gått opp 4 kg på 2 år. Så han er slankere nå enn tidligere. Men han er større enn de fleste i bhg.

Han er ikke tykk, har ikke mage. Ser han har større hode og er bredere over skuldrene. Flere i den eldre generasjonen har kommentert at denne gutten er bygd for hardt arbeid.. Bredskuldret og sterk som en okse.

Anonymous poster hash: f305a...beb

Skrevet

6,5 år, 122 cm høy og 21 kg. Slank, alle bukser må snurpes veldig i livet for å henge på ;)

Anonymous poster hash: 61b40...b08

Skrevet

18 kg, 113 cm. Liten og slank.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...