Edie Britt Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Kjenner ingen som kan bli med, og har så lyst å finne på noe, ikke bare sitte hjemme Vurderer nesten å dra alene, men prøver dette først Andre som kjeder seg og har lyst å være med?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Jaaa jeg er med Anonymous poster hash: 42d36...d77
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Kjenner ingen som kan bli med, og har så lyst å finne på noe, ikke bare sitte hjemme Vurderer nesten å dra alene, men prøver dette først Andre som kjeder seg og har lyst å være med? Skulle gjerne vært med, men jeg bor i Harstad så kan ikke være der før om 4 timer Anonymous poster hash: 6b08c...412
Edie Britt Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2014 Kjenner ingen som kan bli med, og har så lyst å finne på noe, ikke bare sitte hjemme Vurderer nesten å dra alene, men prøver dette først Andre som kjeder seg og har lyst å være med? Skulle gjerne vært med, men jeg bor i Harstad så kan ikke være der før om 4 timer Anonymous poster hash: 6b08c...412 Da kommer du på nach??
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #7 Skrevet 1. mars 2014 Det hadde vært kjempestas .Elsker Tromsø men bor ikke her nå raincheck? Anonymous poster hash: 12da3...b42
stratosku Skrevet 1. mars 2014 #8 Skrevet 1. mars 2014 Jeg er i fra Tromsø, og kjenner det klør i fingrene om å dra ut der nå Får bli med når jeg kommer "hjem" på ferie
PrinsesseHengepupp Skrevet 1. mars 2014 #10 Skrevet 1. mars 2014 Dra alene, jeg er sikker på at det blir full klaff =)
Edie Britt Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #11 Skrevet 1. mars 2014 Dra alene, jeg er sikker på at det blir full klaff =) Jada jada, jeg skal det. Men ikke før 12 Skal oppdatere deg i morgen på hvordan det gikk
PrinsesseHengepupp Skrevet 1. mars 2014 #12 Skrevet 1. mars 2014 IKKE gjør noe jeg ville gjort, så klarer du deg fint
Edie Britt Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #13 Skrevet 1. mars 2014 IKKE gjør noe jeg ville gjort, så klarer du deg fint Haha, kan jeg vennligst få en liste over disse tingene??
PrinsesseHengepupp Skrevet 1. mars 2014 #14 Skrevet 1. mars 2014 IKKE gjør noe jeg ville gjort, så klarer du deg fint Haha, kan jeg vennligst få en liste over disse tingene?? Egner seg på ingen måte på trykk
Edie Britt Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #15 Skrevet 1. mars 2014 IKKE gjør noe jeg ville gjort, så klarer du deg fint Haha, kan jeg vennligst få en liste over disse tingene?? Egner seg på ingen måte på trykk Hehe. Note to self: ikke gjør noe som ikke egner seg på trykk.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #16 Skrevet 1. mars 2014 Kos dæ! Anonymous poster hash: 6b08c...412
Edie Britt Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #18 Skrevet 2. mars 2014 Suksess? Det var null stress! Var ikke alene i mer enn to sekunder. Jeg dro på Cirka, gikk rett bort i baren og den fyren som står ved siden av meg gir meg en av de 4 vodka-shottene han har kjøpt. Jeg sier "neeeei, drikker ikke det", han bare "joooooda, det går bra" og så var jeg på en måte sammen med han da, så da var jeg ikke alene Og så møtte jeg andre folk jeg kjente og det var ingen som spurte hvem jeg var ute sammen med Det ble en kjempemorsom kveld og jeg hadde aldri gjort det om ikke dere hadde oppmuntret meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå