Gå til innhold

Andre som har en kjedelig lørdagskveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje tilogmed enda mer kjedelig enn min? Her er mannen på vei ut på byen snart, jeg er sulten men har ikke annet enn brødmat tilgjengelig, og nå kjeeeeeder jeg meg. Ikke at det egentlig var noen sammenheng der, men pytt pytt.

Så hva skal dere andre som blir alene hjemme i kveld?

Anonymous poster hash: e1fa3...5d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger jo her, gjør jeg ikke....? ;)

Jeg kjøpte en pizza som skal varmes. Spiser det nesten aldri, men i dag er jeg så sur og oppgitt at jeg gir blaffen i at jeg egentlig ikke tåler det.

Når pizzaen er stekt skal jeg logge av her og se en film, tror jeg.

Anonymous poster hash: 0f60f...0bc
Skrevet (endret)

Her er mann og barn bortreist, jeg sløver på sofaen med ett glass med cola ;-)

Har spist reker og krabbe tidligere, har en pizza i fryseren hvis jeg blir sulten igjen i løpet av kvelden!

Endret av Husbygger
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Melder meg inn i klubben ;)

Skrevet (endret)

Jeg er alene ikveld. Men koser meg jeg da, elsker det :D Sitter og hører på musikk. Sitter litt her inne, litt på facebook, leser litt i bøker (bøker jeg kan kikke litt i, legge fra meg, kikke litt. Ikke  skjønnlitteratur) ;)

Endret av Mandala
Skrevet

JAAAAA!!!! Mannen er hos en kamerat og ser på fotball (unner ham det, han kommer seg alt for sjeldent ut), de små ungene er i seng og de store forsvant bort på overnatting. Ingen venninner som kunne komme i kveld og jeg kjeder meg halvt i hjel og ender opp her inne... yey liksom :P

Anonymous poster hash: 268cd...622
Skrevet

JAAAAAAA!

Men jeg er ikke alene. Selv om æ egentlig helst bare kunne være det. 

Mannen ligger på sin vante plass i stolen sin og snorker! Er så drittlei det synet!

Ellers har jeg PC'en på fanget og "Date meg" på TV. 

Trenger vel ikke å si mer??

Anonymous poster hash: d8f1e...a94
Skrevet

Kom inn døra for litt siden etter jobb. Skal begynne med mat til meg og ene barnet nå. Vi blei til slutt enige om noe mat ista, så blir spennende å se om det blir godt. Hun kom til meg på jobb ista når hun leverte lillesøster hos en veninne. Hun skulle på overnatting.

Når vi kom hjem var eldste kommet hjem, men hun ble akkurat hentet av mon sin, så nå blir det kosekveld på meg og ene barnet. Må rydde litt her, om ikke blir det ikke noe matlaging. Også må jeg finne frem litt gave og sjekke at det er pakket inn, for i morra skal vi i bursdag.

Kan hende jeg får slappet av før vi finner senga, eller vi sovner på sofaen.

Mannen er på hyttetur.

Anonymous poster hash: 1e181...849

Skrevet

Kanskje tilogmed enda mer kjedelig enn min? Her er mannen på vei ut på byen snart, jeg er sulten men har ikke annet enn brødmat tilgjengelig, og nå kjeeeeeder jeg meg. Ikke at det egentlig var noen sammenheng der, men pytt pytt.

Så hva skal dere andre som blir alene hjemme i kveld?

Ja, jeg er alene. Samboern er gått på fest med bekjente ikke for å drikke men allikevel, men jeg gadd ikke ( snart høygravid og lite sosial for tiden). Ser på tv og skal snart ta en dusj. 

Anonymous poster hash: 74699...f3e

Skrevet

Jeg er også her..Har nettopp lagt datteren, så nå sitter jeg her og gjør ingenting :) Og i dag var det i grunnen litt kjedelig :P

Skrevet

jeg! Endelig er det min uke til å ha ungene, og hva gjør de? Jo, de reiser på hyttetur med foreldrene mine. Det er vinterferie til uka, så de blir det en god stund, og skal de på vinterferie til søskenbarna sine. Så nå sitter jeg her og synes litt synd på meg selv, for jeg har masse godteri, som jeg ikke har lyst på en gang!

Attpåtil er jeg litt sjesken på en mann som skulle på fest, og jeg har lyst til å være der :( Men neida, pysjen i sofaen og solo i glasset er helt topp! :rasende:

Skrevet

Ja, dritkjedelig. Man og barn har lagt seg. Jeg sitter bare her i sofaen. Har masse jobb og husarbeid å gjøre, men jeg er så sliten at jeg ikke orker. Vurderer å legge meg, men er så kjedelig å legge seg før ti på en lørdag :S

Anonymous poster hash: c3e15...b11

Skrevet

Og der dro mannen gitt. Sukk. Første byturen han drar på uten meg. Selv ligger jeg parkert i senga med ipaden på fanget. Sitter i hvertfall oppreist i senga da, om ikke annet.

Nettopp spist min tredje tallerken 2x brødskive med ost, skinke og agurk. Dét pluss en yoghurt er det eneste jeg har spist i dag. Er så lei brødskiver!!

Er også gravid, og synes i grunn det er ganske kjedelig å ikke kunne ta seg noen øl. Antar det er annerledes når barnet kommer, for da har man jo en "håndfast" grunn liksom. Føles ennå litt fjernt at det er noen inni magen, for det synes jo ikke engang :P

HI

Skrevet

Ja,kjeder meg.

Her er barnet hos farmor og farfar. Jeg er syk og mannen sitter og spiller på pc. Og ingen ting på tv:(

Skrevet

JAAAAAAA!

Men jeg er ikke alene. Selv om æ egentlig helst bare kunne være det.

Mannen ligger på sin vante plass i stolen sin og snorker! Er så drittlei det synet!

Ellers har jeg PC'en på fanget og "Date meg" på TV.

Trenger vel ikke å si mer??

Anonymous poster hash: d8f1e...a94

Slik var det her hos oss igår. Mannen sov fra halv 10 til halv 1 på sofaen! !! Jeg la meg før kl.23 orket da ikke å sitte oppe 'alene' lengere....

Anonymous poster hash: 37e62...233

Skrevet

Når jeg er alene så mekker jeg noen ganger sammen en god grov deig og lager meg ei deilig pizza. ;)

Kjeder meg jeg også, er ikke alene, mann og bror sammen med meg, men vi har pirates-filmen på tv3 på og det er litt kjedelig..... har sett den før, altså

Anonymous poster hash: 3bc0d...d8e
Skrevet

Mannen har dratt på byen, jeg har allerede lagt meg, gravid i uke 27 og surfer på nettet, helt greit.

Anonymous poster hash: 558b5...177

Skrevet

Jeg har halsbetennelse og ligger under dynen med feber. Har heldigvis fått penicillin så formen er bedre enn i natt+morges, men himmel og mamelukker så dårlig jeg føler meg :o

I natt var feberen HØY og jeg hadde mareritt om den tegnefilmen på Disney Jr. med de dyrene som bor i en jungel og har hjul istedetfor ben - skummeeeelt!! Drømte også en slags blanding av "Grey's Anatomy" og "Dr. McStuffins" ... forstyrrende ...

Har heldigvis snille folk rundt meg som passer babyen slik at jeg får lov til å være syk i fred *takknemlig*

Skrevet

tja...  gubben ser på god kveld norge av alle ting, litt dystert humør i dag pga en kjip hendelse. Jeg sitter nå her og trykker meg rundt på nettet.. Tror jeg hadde eggløsning for noen dager siden, og dagene fram til testdag er jo eeeeeviglange. Har skolearbeid jeg burde gjøre, men det driter jeg i egentlig.

såe.. gjør ingenting egentlig.  Skal komme meg i seng snart.

Anonymous poster hash: 5f95a...62c
Gjest lillehi
Skrevet

Datteren min er på overnatting hos en venninne, og jeg koser meg med DIB og en bok. Tven har gått til h...... så jeg må visst underholde meg selv😁

Skrevet

Hvis du kjeder deg anbefaler jeg deg å se en ted talk, det er mange spennende :)

Anonymous poster hash: f2c14...2b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...