Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Jenta på 7 år har feber og hoster som en gal. Var på legevakta i dag, men fikk beskjed om at det er virus. Har prøvd alt. Paracet, masse kaldt vann, Cosylan, mentholatum på brystet osv. Ingenting hjelper. Så hva gjør vi da, når barnet hoster og hoster uten stopp til hun spyr? Husker jeg hadde bronkitt en gang. Ikke feber, ikke høy CRP. Fikk alikevel penicillin pga voldsom hoste. Jeg ble betraktelig bedre i løpet av et døgn. Kan det ikke være at hun også trenger penicillin selv om CRP ikke er høy? Vet ikke hva jeg kan gjøre for henne... Anonymous poster hash: fb6c4...356
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Det er vel ganske vanlig? Ingen av mine har fått penicillin for hoste... og tro meg, de har hostet. Anonymous poster hash: 6d3e7...34d
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Nei, jeg vet ikke. Har aldri opplevd så voldsom hoste før. Anonymous poster hash: fb6c4...356
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Kikhoste? Jeg hadde det som liten og hosta så jeg kasta opp,bristet noen ribbein og sprengte blodkar i begge øynene. Anonymous poster hash: aa39b...0e1
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Tja, si det. Jeg aner ikke. Men, er det virkelig vanlig at virus gir så voldsom hoste døgnet rundt? Anonymous poster hash: fb6c4...356
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå