Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Han har vært voldelig mot meg og ruset seg og virkelig ikke en egnet omsorgsperson. Han gikk rettensvei helg til høyesterett og tapte, han får ikke se henne med tilsyn heller. Han skriver ofte til meg og forteller at han har er ett nytt menneske osv osv og nå vil han se henne, men dette har han sagt 10000 ganger før og ingenting har skjedd. Spørsmålet mitt er egentlig om jeg kan få noe informasjon fra politiet om han har noen nye saker på seg. Jeg klarer ikke stole på det han sier Anonymous poster hash: 9e446...9b3
mylittlecat Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Det hadde jeg ikke tatt for god fisk. Om han virkelig har tatt seg sammen, vil han nok gladelig la deg få innsyn i dokumenter som beviser det. Jeg hadde krevd rene prøver over en viss tid før jeg i det hele tatt hadde vært åpen for å diskutere det. Om han nekter, og antagelig i tillegg mener du er teit som ikke stoler på det han sier... vel, da er han nok ikke så forandret som han prøver å overbevise deg om. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Hadde bedt ham om å gå til sak, igjen, dersom han ønsker samvær. Ville ikke gitt samvær og ville heller ikke møtt ham, med eller uten barnet. Anonymous poster hash: e8a3b...bea
Bustetroll Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Ikke la han se henne...Dersom han virkelig har forandret seg og har en god sak, så vil han nok ta steget og gå til sak på nytt, dersom han mener han har sjans
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Må ikke la han se henne. De kan gå på deg neste gang om du lar han se henne, når du faktisk har "vunnet" i retten ang dette. Og hvorfor skal han hoppe ut og inn i livet hennes? Anonymous poster hash: e79a7...9a5
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Må ikke la han se henne. De kan gå på deg neste gang om du lar han se henne, når du faktisk har "vunnet" i retten ang dette. Og hvorfor skal han hoppe ut og inn i livet hennes? Anonymous poster hash: e79a7...9a5 Han har ikke sett henne siden hun var 2 mnd da var vi samboere. Nå er hun 4 Anonymous poster hash: 9e446...9b3
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #7 Skrevet 1. mars 2014 Ikke la henne få se henne før du har bevis på noe hvertfall. Nå sier jeg ikke at eksen din er så ustabil, men tenker med gru på bl.annet den jenta som ble drept av eksen da han ville "diskutere samvær".. man kan aldri være for sikker i sånne saker. Anonymous poster hash: c74b6...77d
Gjest Antarctica Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Skift telefonnummer eller blokker SMS- er og oppringninger fra han. Ikke lukt på det en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå