Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Noen her som har Rubens baby dukke til barna som vet om de passer med newborn bleier på feks? har ei som vil ha en dukke å stelle som jeg gjør med babyen. Og har veldig lyst til å kjøpe en slik en til henne, men er litt kjipt om det ikke passer med bleier på de så ho ikke får stelt alikevel.. Anonymous poster hash: 4e2b6...3ca
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 De store Rubens Barn passer med en newbornbleie. Anonymous poster hash: a0c1f...e03
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Aner ikke ang bleier, men tenkte jeg skulle si at treåringen min er uadskillelig fra sin Rubens dukke, godt kjøp! Vi har hatt mange dukker i hus til eldre søsken, men denne er den første som virkelig har slått an Anonymous poster hash: 66181...e26
Tjofsen Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Kan du ikke kjøpe ekte bleier da? Koster ikke mye for en pakke. Dessuten følger det med én bleie til rubens baby. Et annet tips: Jeg har kjøpt babytøy på tilbud som vesla får bruke til babydukken sin. Blir billigere enn å kjøpe dukkeklær. Str 50 og 56 passer fint til rubens baby.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Supert, takk. Da skal jeg bestille en slik en til jenta mi og kjøpe babytøy i steden for rubens tøy HI Anonymous poster hash: 4e2b6...3ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå