Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 http://suntvett.no/2013/11/en-tur-innom-det-alternative/ Hva synes dere? Jeg synes det er spesielt... interessant tema, han gjerne kunne ha skrevet et blogginnlegg om. Men å henge ut folk med printscreen blir ikke så høy kvalitet synes jeg. Anonymous poster hash: c45e0...0e0
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Jeg går ikke inn på bloggen til hverken han eller den syke kona hans. Anonymous poster hash: 877e3...bce
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Jeg går ikke inn på bloggen til hverken han eller den syke kona hans. Anonymous poster hash: 877e3...bce Ikke jeg heller. Holder meg lang unna Anonymous poster hash: d0846...841
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Synes han kunne ha anonymisert navnene her. Men jeg må faktisk si at jeg er overrasket over hvor oppegående og kunnskapsrik han tydeligvis er... til tross for at jeg er personlig uenig med ham på flere punker. Jeg har visst flere fordommer enn jeg trodde . Anonymous poster hash: 9554f...d1a
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Å hjelpes! Orket ikke lese gjennom alt, men ut fra det lille jeg leste så var det to ting som slo meg. 1. Denne personen han outer virker svært lite intelligent 2. Eieren av bloggen er arrogant og frekk som velger å oute andre på dette viset, og han må jo ha svært lite å gjøre som orker å lage et så enormt blogginnlegg bare på grunn av denne fyren som har helt andre meninger enn han selv Anonymous poster hash: 7b064...08b
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Synes han kunne ha anonymisert navnene her. Men jeg må faktisk si at jeg er overrasket over hvor oppegående og kunnskapsrik han tydeligvis er... til tross for at jeg er personlig uenig med ham på flere punker.Jeg har visst flere fordommer enn jeg trodde . Anonymous poster hash: 9554f...d1a Jeg er helt enig med deg! Noe jeg ikke trodde før jeg leste innlegget. Anonymous poster hash: e6c7f...8da
Gjest thricane Skrevet 1. mars 2014 #7 Skrevet 1. mars 2014 Jeg ble overrasket over bloggen. Var inne på den for en stund siden og var ganske sjokkert over behovet for å plukke andres utsagn i fillebiter bare for å ha rett. Joda, han sitter med mye kunnskap, kjenner mye igjen fra en del fag jeg har hatt selv, men dette med å plukke undersøkelser, utsagn og påstander fra hverandre er overhodet ikke ukjent. Derimot dette behovet for å ha rett er en irriterende egenskap jeg i hvert fall setter liten pris på. Spesielt når du legger ut andres navn. Det er ikke sikkert personene dette gjelder vet at de blir diskutert på en blogg engang.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #8 Skrevet 1. mars 2014 Han er jo en intelligent mann. Samme med kona. Anonymous poster hash: 91064...3bb
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #9 Skrevet 1. mars 2014 Han er jo en intelligent mann. Samme med kona. Anonymous poster hash: 91064...3bb Haha!! Dagens!! Anonymous poster hash: 0cfb4...adb
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #10 Skrevet 1. mars 2014 Han er jo en intelligent mann. Samme med kona. Anonymous poster hash: 91064...3bb Haha!! Dagens!! Anonymous poster hash: 0cfb4...adb Si hva du vil men det er han. Sympatisk? Det blir en annen sak... Anonymous poster hash: 91064...3bb
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #11 Skrevet 1. mars 2014 Jeg ble overrasket over bloggen. Var inne på den for en stund siden og var ganske sjokkert over behovet for å plukke andres utsagn i fillebiter bare for å ha rett. Joda, han sitter med mye kunnskap, kjenner mye igjen fra en del fag jeg har hatt selv, men dette med å plukke undersøkelser, utsagn og påstander fra hverandre er overhodet ikke ukjent. Derimot dette behovet for å ha rett er en irriterende egenskap jeg i hvert fall setter liten pris på. Spesielt når du legger ut andres navn. Det er ikke sikkert personene dette gjelder vet at de blir diskutert på en blogg engang. Det er da ingenting rart ved det! Å trinn for trinn på en systematisk og saklig måte ta for seg påstander og tilbakevise dem for å bidra til litt folkeopplysning, tyder derimot på at han muligens kan bli en glimrende forsker. Anonymous poster hash: 9554f...d1a
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #12 Skrevet 1. mars 2014 Hvis noen mener de har rett vedrørende noe som ikke er en personlig mening, så ser jeg virkelig ingen grunn til at de skal tie og være uengasjerte, hvis de faktisk har ork til å ta diskusjonen. Men de må naturligvis være forberedt på at noen plukker deres argumenter i fillebiter også . Anonymous poster hash: 9554f...d1a
Gjest thricane Skrevet 1. mars 2014 #13 Skrevet 1. mars 2014 Jeg ble overrasket over bloggen. Var inne på den for en stund siden og var ganske sjokkert over behovet for å plukke andres utsagn i fillebiter bare for å ha rett. Joda, han sitter med mye kunnskap, kjenner mye igjen fra en del fag jeg har hatt selv, men dette med å plukke undersøkelser, utsagn og påstander fra hverandre er overhodet ikke ukjent. Derimot dette behovet for å ha rett er en irriterende egenskap jeg i hvert fall setter liten pris på. Spesielt når du legger ut andres navn. Det er ikke sikkert personene dette gjelder vet at de blir diskutert på en blogg engang. Det er da ingenting rart ved det! Å trinn for trinn på en systematisk og saklig måte ta for seg påstander og tilbakevise dem for å bidra til litt folkeopplysning, tyder derimot på at han muligens kan bli en glimrende forsker. Anonymous poster hash: 9554f...d1a Det er helt normalt når du skriver en oppgave på skolen av typen: er dette utsagnet valid. Derimot å ha en egen blogg kun om hva andre mener feil blir i mine øyne ganske fjollete. Men men, hver sin smak. Sier ikke jeg er uenig i fakta som legges frem. Digger når folk kommer med tips, ideer og inspirasjon. Dette blir for meg det stikk motsatte.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #14 Skrevet 1. mars 2014 Jeg ble overrasket over bloggen. Var inne på den for en stund siden og var ganske sjokkert over behovet for å plukke andres utsagn i fillebiter bare for å ha rett. Joda, han sitter med mye kunnskap, kjenner mye igjen fra en del fag jeg har hatt selv, men dette med å plukke undersøkelser, utsagn og påstander fra hverandre er overhodet ikke ukjent. Derimot dette behovet for å ha rett er en irriterende egenskap jeg i hvert fall setter liten pris på. Spesielt når du legger ut andres navn. Det er ikke sikkert personene dette gjelder vet at de blir diskutert på en blogg engang. Det er da ingenting rart ved det! Å trinn for trinn på en systematisk og saklig måte ta for seg påstander og tilbakevise dem for å bidra til litt folkeopplysning, tyder derimot på at han muligens kan bli en glimrende forsker. Anonymous poster hash: 9554f...d1a Hahahaha, herregud nå satte jeg kaffen i halsen. Som om det er så vanskelig å motbevise påstander på en strukturert måte. Forsker? Nei nå tisser jeg nesten på meg Anonymous poster hash: 9fe9d...5a6
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #15 Skrevet 1. mars 2014 Forsker? Har han ikke bare tatt noen kurs på bjørknes? Som er en privat videregående skole. Forsker krever da litt høyere utdanning Anonymous poster hash: c45e0...0e0
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #16 Skrevet 1. mars 2014 Er det noe bedre å henge ut folk her? Anonymous poster hash: a27a8...79e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå