Gå til innhold

Vanskelig å vite hva som skjer med meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal man si eller tro?

Jeg er på overtid og vet ikke hva jeg skal tro eller håpe på! Tror jeg blir skuffa om menstrasjonen viser sin ankomst, men litt redd om den ikke gjør det..

Ikke vært tegn til menstrasjon annet enn etter kalenderen. I dag våknet jeg smått kvalm, men tenkte det var mat som trengtes. Kvalmen har vært tilstede i varierende grad gjennom dagen. Er kvalmen et tegn? Eller er det kun en reaksjon fra kroppen da jeg er usikker?

Hilsen ei med en vanskelig dag.

Anonymous poster hash: 5c02a...be2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan det være lurt å ta en test :) Ellers kan kvalme være tegn på både graviditet og nervøsitet, så det umulig for noen å avgjøre.

Anonymous poster hash: e399f...bd3
Skrevet

Om du er på overtid må du jo ta en test, eneste måten å få svar på :)

Lykke til!

Anonymous poster hash: f89d6...952
Skrevet

Har ikke test, og fikk ikke kjøpt i dag. Bor et lite sted og vil ikke at noen skal gjenkjenne meg etc ved handel. Aldri fått kvalme ved engstelse tidligere, men tenker at dette er annerledes. Har ingen å snakke med rundt dette heller, derfor luften det her. Beklager!

HI

Skrevet

Tok en test nå og den var negativ.. Kroppens signaler er ikke enig.. Så føler meg litt i villrede her jeg sitter! Vet ikke hvem jeg skal stole på - kroppen eller testen..

Skrevet

Med min første viste testen negativ flere uker etter jeg skulle hatt mensen, så jeg ville venta noen dager til og tatt en ny test hvis menstruasjon ikke kommer. Noen produserer hcg tregere enn andre og da kan det ta litt lengere tid før testen blir positiv ;)

Skrevet

Lønner det seg å holde seg til morgenurin også da kanskje?

Får prøve å slå meg til ro med å måtte vente noen dager til da.. Men om en uke, da er det nesten to uker over.. Da burde vel den slå ut på gravid om jeg er gravid? Så sant ikke menstrasjonen kommer først..

Om ikke hva kan være galt da? For menstrasjonen har vært regelmessig lenge.. Forsvinner jo ikke ut av det blå uten grunn?! Ikke stresser vi med å få barna heller, så vet det ikke har noe med det å gjøre. Har håpet noen ganger tidligere, men da og kom menstrasjonen til rett tid..

HI

Skrevet

Er nok lurt å bruke morgen urin ja, hos de fleste vil testen slå ut ganske raskt etter forventet mens, men hos noen tar det lengere tid. Det trenger ikke være Moe galt selv om mensen er veldig forsinka, kan være hormoner som gjør det, eller det kan være stress relatert. Jeg gikk 10 dager over en gang uten at det var noe galt eller at jeg var gravid ;) Så du må nok bare prøve å være tålmodig og vente å se ;)

Skrevet

Får kjøpe en ny om litt da og teste på morgenurin! ;)

Kan ikke si meg stresset nå heller, så er ikke noe som stemmer sånn sett.. Men takker for svar! :) men normalt skulle menstrasjonen vært ferdig for denne gang nå.. Så satse på at den enten kommer i de nærmeste timene eller en positiv test om noen dager..

Skrevet

Mine tester slo ikke ut før jeg var ca 14 dager på overtid, kvalme kan være nervøsitet eller graviditet, kan du ikke ringe legen og få sjekket det?

Skrevet

Var ikke nervøs før kvalmen kom... Vært nervøs før uten å bli kvalm.. Tenkt den tanken selv også, men stemmer ikke helt det heller. Vanskelig er det samme hva! Men skal ta en test til litt senere om ikke menstrasjonen dukker opp, da på morgenurin..

Får legen det sanne svaret opp??

Se an noen dager til og en hjemmetest, men kommer hverken mensen eller positiv test neste gang får jeg bestille en time hos legen..

Skrevet

Med jentene har jeg fått klare svar rundt mens

Med guttene har jeg fått svaaak strek en uke over mens...

Så vent litt og ta med morgenurin.

Her stemmer kroppens følelse.

Ei venninne fikk ikke positiv test før i uke 12. Negative svar med CB, mens den fra rema1000 gav positiv ;)

Skrevet

Det har faktisk mye å si om det er morgenurin eller ikke.

Nesten mer enn hvor mange dager på overtid du er :)

Skrevet

Nesten så jeg angrer at jeg ikke ventet til i morgen tidlig.. Har gått i en uke nå og trodd menstrasjonen har meldt sin ankomst.. Pleier å føle at den kommer, trodd det nå mange ganger men enda ikke kommet.. Og først da kvalmen kom begynte tankene å løpe løpsk!

Skrevet

Jeg var 3 uker over ventet mens før jeg fikk positiv test, tok på morgenurin hver gang. Slik var det med både første og 3 barnet, mens med mellomste, så fikk jeg positiv test dagen etter ventet mens, på kvelden.. Fått jenter første og siste gangen, mellomste er gutt.. Vet ikke om det har noe å si, men moro var det :)

Er nervepirrende å gå slik i uvitenhet, men ta en ny test på slutten av uken du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...