Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Kjøper overtok nøklene og signerte overtakelsesskjemaet igår. Da kjøperen kom inn i leiligheten kommenterte hun at det lukta fra pipa. Vi forklarte at det hendte et par ganger i året at vi lukta det litt, men hadde aldri hatt problemer med det og at det er pga. ventilasjonsanlegget. Hun sa OK og skrev under. Idag ringte hun meg og klaga på at lukta var der enda! Det var jo livsfarlig å bo der! Hun kom til å bli kullosforgifta, vi kunne ikke selge en farlig bolig. Veggene var også FULLE av sot! Vi har ALDRI hatt problemer med den lukta, vi har aldri blitt forgifta. Både mannen og ungen har astma og har aldri hatt noen problemer. Det var ikke sot på veggene der når hun overtok igår heller. Det lukter heller ikke så sterkt! Det er kommet litt eim rett og slett og det har ikke vært lufta der på 2 uker siden den har stått tom så da har lukta blitt der da! Hun mener det er vårt ansvar å betale for å fikse det, men jeg sa at det måtte ho ta med borettslaget for det er borettslagets ansvar med ventilasjonsanlegget og ho visste om det når hun signerte papirene og tok over leiligheten. Begynner å bli dritt lei hele dama! Skjønner ikke hvorfor ho kjøpte leiligheten engang for den var jo bare stygg, liten, upraktisk, i 2. etasje osv. osv. Anonymous poster hash: 86430...ed6
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Derfor eierskifteforsikring er lurt. ;-) Anonymous poster hash: 834a2...360
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Vi har det, vet ikke hva ho har. Og uansett så kommenterte ho det for så å skrive under! Anonymous poster hash: 86430...ed6
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Ringer hun igjen sier du med rolig stemme at leiligheten er "solgt som den er" og om hun har noe å klage på må hun ta det med eierskifteforsikringen eller borettslaget, dere kommer ikke til å ta imot flere telefoner fra henne. Så avslutter du samtalen, ferdig med den saken! Anonymous poster hash: 023fa...4eb
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Vi har det, vet ikke hva ho har. Og uansett så kommenterte ho det for så å skrive under! Anonymous poster hash: 86430...ed6 Da er saken grei. Henvis til forsikringsselskap. Da skal hun få kjørt seg litt. :-D hun har signert så dere er ferdig med boligen. Gi henne nummer til forsikringsselskap og be henne slutte å kontakte dere. Gir hun seg ikke, anmeld. Anonymous poster hash: 834a2...360
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Når hun ringte for 2. gang idag ba jeg mannen ringe henne opp. Han sa at hun måtte ta det med borettslagstyreren og megleren. Jeg er IKKE interessert i at hun skal drive å ringe meg privat! Det er ikke min leilighet lenger, hun godtok hvordan leiligheten var når hun signerte og tok over nøklene igår! Anonymous poster hash: 86430...ed6
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #7 Skrevet 1. mars 2014 Og ja, vi snakka om det istad, at dersom hun fortsetter å ringe og mase kommer jeg til å ta en telefon til politiet for det er jeg ikke intr. i. Anonymous poster hash: 86430...ed6
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #8 Skrevet 1. mars 2014 Kjøper overtok nøklene og signerte overtakelsesskjemaet igår.Da kjøperen kom inn i leiligheten kommenterte hun at det lukta fra pipa. Vi forklarte at det hendte et par ganger i året at vi lukta det litt, men hadde aldri hatt problemer med det og at det er pga. ventilasjonsanlegget.Hun sa OK og skrev under. Idag ringte hun meg og klaga på at lukta var der enda! Det var jo livsfarlig å bo der! Hun kom til å bli kullosforgifta, vi kunne ikke selge en farlig bolig. Veggene var også FULLE av sot! Vi har ALDRI hatt problemer med den lukta, vi har aldri blitt forgifta. Både mannen og ungen har astma og har aldri hatt noen problemer. Det var ikke sot på veggene der når hun overtok igår heller. Det lukter heller ikke så sterkt! Det er kommet litt eim rett og slett og det har ikke vært lufta der på 2 uker siden den har stått tom så da har lukta blitt der da! Hun mener det er vårt ansvar å betale for å fikse det, men jeg sa at det måtte ho ta med borettslaget for det er borettslagets ansvar med ventilasjonsanlegget og ho visste om det når hun signerte papirene og tok over leiligheten. Begynner å bli dritt lei hele dama! Skjønner ikke hvorfor ho kjøpte leiligheten engang for den var jo bare stygg, liten, upraktisk, i 2. etasje osv. osv. Anonymous poster hash: 86430...ed6 Du kan bare slappe av. Kjøper undertegnet overtakelseserklæringen etter at hun spurte hva som lukta, da har hun i prinsippet akseptert dette. Og jeg leser at du har tegnet eierskifteforsikring. Gjør som #4 sier dersom hun ringer igjen. Hadde folk som klaga på det mest utrolige da jeg jobbet som megler. Ha en fin helg Anonymous poster hash: 4bdcb...afd
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #9 Skrevet 1. mars 2014 Godt å høre Megler sa hun var spesiell, sær og vanskelig. Hun har kjøpt bolig via han før så han venter på telefon tenker jeg Anonymous poster hash: 86430...ed6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå