Gå til innhold

Haha- der var trollet som blogger ute av esken:-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja gud:-) nååå tok du meg:-)

Skrevet

Skjønte ikke den jeg? Gvilket troll? Hva slags eske? Er du full?

Anonymous poster hash: 2a80a...dc7

Skrevet

Mente meg ser du..vi har hatt 2 bekymringsmld til bv,i linken fortalte jeg om den ene,og i tråden i stad om den andre..og hun sikter til at jeg driver blogging her inne:-) om hun er full,det kan jeg ikke svare på

Skrevet

Det var nok ikke jeg som tok deg, men hun som skrev snakker jo tydelig om en bestemt melding. Du sa dere ikke hadde mottatt noen på gutten, så tydelig at du glemmer hva du skriver om her inne.

Anonymous poster hash: 41bc3...bf8

Skrevet

Hehe, mer bekymringsfullt at hun må opprette et såpass meningsløst innlegg...

Skrevet

Det var nok ikke jeg som tok deg, men hun som skrev snakker jo tydelig om en bestemt melding. Du sa dere ikke hadde mottatt noen på gutten, så tydelig at du glemmer hva du skriver om her inne. Anonymous poster hash: 41bc3...bf8

Hva er problemet ditt? Kan du utdype? Har du behov for å prate med noen?

Skrevet

Det var nok ikke jeg som tok deg, men hun som skrev snakker jo tydelig om en bestemt melding. Du sa dere ikke hadde mottatt noen på gutten, så tydelig at du glemmer hva du skriver om her inne.

Jeg blir mer bekymret for sånne som deg som går og husker alle innlegg her inne...

Skrevet

Det var nok ikke jeg som tok deg, men hun som skrev snakker jo tydelig om en bestemt melding. Du sa dere ikke hadde mottatt noen på gutten, så tydelig at du glemmer hva du skriver om her inne. Anonymous poster hash: 41bc3...bf8

Ikke i den jeg skrev om i dag:-) noe mer?

Skrevet

Du hadde ikke skrevet om noen spesielle meldinger før hun nevnte den. Så hun henviste ikke til noe du sa.

Skrevet

Det var nok ikke jeg som tok deg, men hun som skrev snakker jo tydelig om en bestemt melding. Du sa dere ikke hadde mottatt noen på gutten, så tydelig at du glemmer hva du skriver om her inne.Anonymous poster hash: 41bc3...bf8

Jeg blir mer bekymret for sånne som deg som går og husker alle innlegg her inne...

Sånne som meg? Jeg husker ikke innlegg her inne.

Skrevet

Du hadde ikke skrevet om noen spesielle meldinger før hun nevnte den. Så hun henviste ikke til noe du sa. Anonymous poster hash: 41bc3...bf8

Jeg har skrevet om en tidligere og en i dag:-)

Skrevet

Det eneste som er bekymringsfullt her er at personer på et anonymt forum prøver å henge ut andre uten grunn.

Det avslører ganske mye om de personen som prøver å henge ut. De mangler empati, de får glede av å tråkke på andre, de er skadefro, de har nesten litt maniske tendenser fordi de henger seg så opp i enkeltpersoner, de er feige som ikke tør gjøre det under eget nick..... og mye mer....

Man har kanskje god hukommelse når man går rundt og husker så mye om enkeltpersoner, men særlig intelligent å lage slike tråder, det er det ikke.

Slike tråder slår kun negativt ut ift de som starter dem.

Anonymous poster hash: 46a04...912
Skrevet

Dagens forviklingar. Tulletråd.

Skrevet

Du hadde ikke skrevet om noen spesielle meldinger før hun nevnte den. Så hun henviste ikke til noe du sa. Anonymous poster hash: 41bc3...bf8

Jeg har skrevet om en tidligere og en i dag:-)

Og så? Hun henviste til en melding hun hadde lest om, og du sa dere hadde mottatt en- som ikke omhandlet gutten. Med 2 meldinger skjønner jeg du opprettet tråden og stilte det spørsmålet du gjorde.

Skrevet

Det var nok ikke jeg som tok deg, men hun som skrev snakker jo tydelig om en bestemt melding. Du sa dere ikke hadde mottatt noen på gutten, så tydelig at du glemmer hva du skriver om her inne.Anonymous poster hash: 41bc3...bf8

Sånne som meg? Jeg husker ikke innlegg her inne.

Du finner frem innlegg, kommenterer med at "historien" ikke passer med det hun har skrevet før, og det virker som om du er ute etter å "ta" vedkommende. Finn på noe annet å gjøre en lørdagskveld da! 

Skrevet

Dere må gjerne kverulere til dere blir blå,og prøve å ta meg på ett eller annet...det har jeg blitt vandt til nå:-)

Hva dere enn tror dere vet eller mener om meg...vet dere,det er helt greit..jeg bryr meg ikke:-)

Hvis dere får glede av dette,good for you...dette er og blir for meg ett anonymt nettforum for meg,ett sted jeg deler ting fra hverdagen min.

Og hvis dere vil kalle meg trollet som blogger..da er det helt greit for meg:-)

Skrevet

Jeg tenker at de som leter i tråder med eneste hensikt å ta spesifikke brukere har altfor lite som foregår i livene sine.

Jeg har også opplevd at noen husket hval jeg hadde skrevet for flere mnd siden og faktisk leita frem tråden for å ta meg da jeg ikke husket nøyaktig hva jeg hadde sagt og ment i en sak. Det er både fascinerende og ikke så rent lite skremmende at det finnes noen som går rundt og husker på sånt.

Skrevet

Jeg tenker at de som leter i tråder med eneste hensikt å ta spesifikke brukere har altfor lite som foregår i livene sine.

Jeg har også opplevd at noen husket hval jeg hadde skrevet for flere mnd siden og faktisk leita frem tråden for å ta meg da jeg ikke husket nøyaktig hva jeg hadde sagt og ment i en sak. Det er både fascinerende og ikke så rent lite skremmende at det finnes noen som går rundt og husker på sånt.

Jeg husker også stort sett hva folk har skrevet, selv om jeg absolutt ikke gpr inn for det. Har bare over gjennomsnittet god hukommelse :-P
Skrevet

Det er ikke så vanskelig å gå inn på profilen deres her inne da, også sjekke hvilke emner/innlegg dere har skrevet ;)

Anonymous poster hash: 22878...f14

Skrevet

Det er ikke så vanskelig å gå inn på profilen deres her inne da, også sjekke hvilke emner/innlegg dere har skrevet ;)Anonymous poster hash: 22878...f14

Når det er snakk om månedsvis siden, var det snakk om å gå gjennom mange innlegg altså.

Skrevet

Det er ikke så vanskelig å gå inn på profilen deres her inne da, også sjekke hvilke emner/innlegg dere har skrevet ;)

Anonymous poster hash: 22878...f14

Men hvorfor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...