Gå til innhold

Hva hadde dere gjort? Bursdag for voksne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et barnslig spørsmål, men spør likevell. :-)

Vi er en veninnegjeng på 9 jenter, som har holdt sammen i ca 20 år..  Var mye sammen i ungdommen, og mindre med årene, men har hatt flere årlige fester og andre sammenkomster. Vi har hatt et godt vennskap i mange mange  år.

Så fikk jeg tilfeldigvis høre at en av de andre skulle ha bursdagslag, hvor jeg og ei annen ikke var innvitert. Vi syntes dette var veldig rart og litt sårt, men fikk jo ikke gjort noe med det.

Vell, nå er det vi to som har bursdag, og skal ha selskap sammen. ( rundt tall )

Vi kommer jo til å be denne veninnegjengen, men lurer på om vi skal be denne en veninnen. Hun ønsker jo tydligvis ikke være sammen med oss. Men føler samtidig at det blir veldig dumt å ikke be henne også.

Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: ba0c3...391
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde invitert henne. Og spurt henne på bursdagen din om festen hennes var gøy, se hvordan hun reagerte 😃

Anonymous poster hash: df7bb...188

Skrevet

Inviter henne så får hun heller føle seg dum som ikke inviterte dere:-)

Men jeg skjønner tanken...

Skrevet

Inviter henne. Hun gjorde noe dumt. Det betyr ikke at du trenger å gjøre samme tabbe.

Anonymous poster hash: 02876...f1d

Skrevet

Inviter henne, ikke gjør samme feil! Da gir dere henne et signal om at dere ikke vil ekskludere noen:). Så får det være opp til henne om hun vil takke ja eller nei... Dere har iallfall deres på det rene:)!

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Jeg tror at jeg ville hevet meg over det og invitert henne uten å lage noe mer styr av det.    Det kan være gode eller dårlige grunner til at hun gjorde som hun gjorde, men jeg ville nok også ha reagert og syntes det var både litt rart og litt sårt å ikke blitt invitert om jeg hadde vært deg.  To gale er likevel ikke rett, så jeg ville nok ha gjort det rette selv om andre ikke gjorde det.

Skrevet

Inviter henne! Ikke synk ned på samme nivå, da har jo hun på en måte vunnet.

Anonymous poster hash: 06ed9...183

Skrevet

Eg hadde faktisk ikkje gidda å invitere ho. Tydelig at ho ikkje ser på dokke som venner så korfor skal ho ha glede av å komme. I tillegg hadde eg blitt så irritert av å se ho så ville ikkje øydelagt min egen fest med å ha ho der.

Skrevet

Hadde helt klart invitert henne, og gosset meg over tanken på at hun sikkert føler seg teit som ikke inviterte dere ;)

Anonymous poster hash: 1505d...7d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...