Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om folk her har erfaring med å møte folk fra nett for sextreff og slikt?

Selv har jeg brukt kontakt-annonse.net, men ser ikke ut som at det vedlikeholdes lenger. Er mye tull og svindel/luringer på sider som flirtfair/g-punktet osv. fant en side som heter treffkontakt.net 

Noen som har brukt denne? Noen som har andre forslag? Sider hvor man kan poste annonser og slikt uten å betale. Som er noge lunde populært.

Anonymous poster hash: b5893...19d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt sexkontaktnorge.com en del, og er veldig fornøyd med de jeg har truffet derfra. Er mye rart og uaktuelt selvsagt, men jeg har kun søkt menn i en spesifik alder og utseende (unge, veltrente gutter i 20-åra som vil prøve en milf på over 40)

Totalt har jeg kanskje møtt 7-8 derfra siste året. Det er sånn "hei, ja du var fin, få av deg klærne, knull meg, takk skal du ha det var deilig, ha det bra!"

Jeg har KUN gått etter det overfladiske, og krever å se bilde av ansikt, kropp og pikk før vi treffes (sender det samme tilbake).

Lykke til :-)

Anonymous poster hash: 4c9ca...465
Skrevet

Jeg har brukt sexkontaktnorge.com en del, og er veldig fornøyd med de jeg har truffet derfra. Er mye rart og uaktuelt selvsagt, men jeg har kun søkt menn i en spesifik alder og utseende (unge, veltrente gutter i 20-åra som vil prøve en milf på over 40)

Totalt har jeg kanskje møtt 7-8 derfra siste året. Det er sånn "hei, ja du var fin, få av deg klærne, knull meg, takk skal du ha det var deilig, ha det bra!"

Jeg har KUN gått etter det overfladiske, og krever å se bilde av ansikt, kropp og pikk før vi treffes (sender det samme tilbake).

Følte meg plutselig veeeeldig, veldig konservativ :D

Alt som jeg ikke vet eksisterer... Men det funker tydeligvis for deg, så kjør på og ha det gøy!

Anonymous poster hash: de11a...b22

Skrevet

:forvirret:

Anonymous poster hash: 623a2...683

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...