Bustetroll Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Jeg blir pent nødt til å slette g-mail kontoen min. Det er den eneste plassen min x kan kontakte meg, og jeg orker ikke mer. Har ikke gjort det tidligere da den mailen brukes til ALT, så jeg vil egentlig ikke slette den, men nå er jeg bare nødt.Det jeg lurer på, er det noen måte å flytte over all e-post til en ny konto?Sitter nå å sender 100 vis av mail til en venninne, for å være sikker på å ikke miste noe (beviser), men så stoppet jeg opp å må høre her om noen vet om en enklere måte å gjøre det på
Bustetroll Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #2 Skrevet 1. mars 2014 Ps: det går ikke an å blokkere annet enn at mailene kommer direkte i søppeldunken
Dr. Fyll Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Opprett en ny konto, samtidig lar du være å slette den gamle. Da oppdager heller ikke eksen at du har byttet konto, og eventuelle nye bevis blir tatt vare på uten at du får dem i fleisen hver gang du åpner mailen din.
Bustetroll Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2014 Opprett en ny konto, samtidig lar du være å slette den gamle. Da oppdager heller ikke eksen at du har byttet konto, og eventuelle nye bevis blir tatt vare på uten at du får dem i fleisen hver gang du åpner mailen din. gjør jo egentlig ikke det..... de går direkte i søppelfdunken. Problemet er jo... jeg MÅ jo se. Og jeg vil bare ikke ha noe!
Linda1986 Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Kan ikke du bare blokkere han? At han ikke kan sende mail til deg?
Dr. Fyll Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Opprett en ny konto, samtidig lar du være å slette den gamle. Da oppdager heller ikke eksen at du har byttet konto, og eventuelle nye bevis blir tatt vare på uten at du får dem i fleisen hver gang du åpner mailen din. gjør jo egentlig ikke det..... de går direkte i søppelfdunken. Problemet er jo... jeg MÅ jo se. Og jeg vil bare ikke ha noe!Ok. Det skal vel være en importer/eksporter-funksjon i menyen hos de fleste mailleverandørene, vet ikke hvordan det er på gmail.
Bustetroll Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2014 Kan ikke du bare blokkere han? At han ikke kan sende mail til deg? Som nevnt , det går ikke. Det eneste som går an på g-mail, det er å gjøre slik at e-postene fra den du "blokkerer" går direkte i søppla.. Men når jeg vet det er noe nytt, så er det veldig vanskelig og ikke trykke å lese.
Bustetroll Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2014 Opprett en ny konto, samtidig lar du være å slette den gamle. Da oppdager heller ikke eksen at du har byttet konto, og eventuelle nye bevis blir tatt vare på uten at du får dem i fleisen hver gang du åpner mailen din.gjør jo egentlig ikke det..... de går direkte i søppelfdunken. Problemet er jo... jeg MÅ jo se. Og jeg vil bare ikke ha noe!Ok. Det skal vel være en importer/eksporter-funksjon i menyen hos de fleste mailleverandørene, vet ikke hvordan det er på gmail. hmm... Finner ingenting =(
Dr. Fyll Skrevet 1. mars 2014 #9 Skrevet 1. mars 2014 http://techcrunch.com/2013/12/05/data-portability-win-google-now-lets-you-export-all-your-gmail-calendar-data-via-google-takeout/
Bustetroll Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2014 http://techcrunch.com/2013/12/05/data-portability-win-google-now-lets-you-export-all-your-gmail-calendar-data-via-google-takeout/ å takk, men jeg skjønner ikkeno. Min gmail er jo på norsk, og aner ikke hvordan jeg kommer meg til den sisden det er bilde av =/
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #11 Skrevet 1. mars 2014 Pass på - jeg tror søpla tømmes etter en viss tid. Anonymous poster hash: 20f27...5b9
Bustetroll Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #12 Skrevet 1. mars 2014 Pass på - jeg tror søpla tømmes etter en viss tid. Anonymous poster hash: 20f27...5b9 Nei Den må tømmes av seg selv. Dette er papirkurver, ikke "nettsøppel". Nettsøppel blir automatisk slettet etter 30 dager.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #13 Skrevet 1. mars 2014 Feil forum for slike spørsmål - prøv freak.no. Der er det mange datanerder som har løsninger på det meste :-) Anonymous poster hash: d2003...322
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå