Gjest Fru Banderas Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Invitasjon Dere inviteres herved til dugnad hos Apetit Dugnadsoppgavene vil bestå av: Maling av innetrapp Maling av en hundre år gammel skattekiste, samt foring av denne på innsiden Maling av hagemøbler som fra før er i førti forskjellige farger og som nå skal få samme farge Vertinnen betaler med mat. Påmelding her:
Gjest Fru Banderas Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Whattheflippetiføkk, jeg lagde den jo med kjempefancy sirlig løkkeskrift!
AvMåneskinnGrorDetNADA Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Invitasjon Dere inviteres herved til dugnad hos Apetit Dugnadsoppgavene vil bestå av: Maling av innetrapp Maling av en hundre år gammel skattekiste, samt foring av denne på innsiden Maling av hagemøbler som fra før er i førti forskjellige farger og som nå skal få samme farge Vertinnen betaler med mat. Påmelding her: En stk. latino-macho i speedo-badebukse er påmeldt!!! Han lånes ut i 14 dager (minst)....
AvMåneskinnGrorDetNADA Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Whattheflippetiføkk, jeg lagde den jo med kjempefancy sirlig løkkeskrift! Slutt å sniffe den osten og drikke så mye litago du.....
bIomstre Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Jeg stiller på trapp så lenge den er ferdig slipt! Eller, må ha en runde med lønnsforhandlinger først.... Er drikke inkludert? Nekter å bli med på å gi hagemøblene samme farge...
Dr. Fyll Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Jeg er med, så lenge du vasker og rydder hos meg først. Er drittlei av å være syk, og kunne solgt sjela mi for et nyshinet hus.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. mars 2014 #7 Skrevet 1. mars 2014 Betaler du flybilletten bort samt losji, er jeg med!😄
sug lut Skrevet 1. mars 2014 #8 Skrevet 1. mars 2014 Jeg kommer om noen henter meg, male kan jeg nok med ei hand!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. mars 2014 #9 Skrevet 1. mars 2014 Mannen trenger ferie...er han velkommen?
Gjest Jigglewiggle Skrevet 1. mars 2014 #10 Skrevet 1. mars 2014 JEG trenger ferie, er mannen velkommen?
Ziva Skrevet 1. mars 2014 #11 Skrevet 1. mars 2014 Jeg kommer om noen henter meg, male kan jeg nok med ei hand! Du serverer PL uten gin men med noe annet prosentholdig så maler jeg.
sug lut Skrevet 1. mars 2014 #12 Skrevet 1. mars 2014 Jeg kommer om noen henter meg, male kan jeg nok med ei hand! Du serverer PL uten gin men med noe annet prosentholdig så maler jeg. Det er en avtale, men en liten sak: Jeg er nok dum men hva er PL?
Ziva Skrevet 1. mars 2014 #13 Skrevet 1. mars 2014 Pink lemon eller hva nå den drinksaken din heter Kortidsminne vet du.
sug lut Skrevet 1. mars 2014 #14 Skrevet 1. mars 2014 Pink lemon eller hva nå den drinksaken din heter Kortidsminne vet du. Ojojoj der kjente jeg alderen veldig. JAAAAA!
Gjest Fru Banderas Skrevet 1. mars 2014 #15 Skrevet 1. mars 2014 Jeg stiller på trapp så lenge den er ferdig slipt! Eller, må ha en runde med lønnsforhandlinger først.... Er drikke inkludert? Nekter å bli med på å gi hagemøblene samme farge... Trappen er slipt (fy faen for et møkkaarbeid det var!) og sånn grunnmaling er på plass. Det meste er ferdig, men det er en del områder som trenger lag to og tre. Samt pirk med liten pensel. Hagemøblene er nå i tre farger. Ingen ting hører sammen, men jeg malte alt i de tre fargene for to år siden, så det ser ut som om de er i serie. Bordbein i én farge, overflater i en annen, mellomhyller i en tredje osv. Så langt så vel, men nå har jeg kjøpt inn flere ting, og da blir det helt kræsj om det skal være annerledes. Vurderer å ha to farger nå. Altså må alt males, også finne et system der jeg bruker to farger. Betaler du flybilletten bort samt losji, er jeg med! Hmm......losji er ok, hvis du er komf med sovesofa, men flybilletten vil være god investering for deg når du smaker den herlige maten jeg lager. Jeg kommer om noen henter meg, male kan jeg nok med ei hand! Deal! Jeg kommer om noen henter meg, male kan jeg nok med ei hand! Du serverer PL uten gin men med noe annet prosentholdig så maler jeg. Også deal.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. mars 2014 #16 Skrevet 1. mars 2014 Jeg stiller på trapp så lenge den er ferdig slipt! Eller, må ha en runde med lønnsforhandlinger først.... Er drikke inkludert? Nekter å bli med på å gi hagemøblene samme farge... Trappen er slipt (fy faen for et møkkaarbeid det var!) og sånn grunnmaling er på plass. Det meste er ferdig, men det er en del områder som trenger lag to og tre. Samt pirk med liten pensel. Hagemøblene er nå i tre farger. Ingen ting hører sammen, men jeg malte alt i de tre fargene for to år siden, så det ser ut som om de er i serie. Bordbein i én farge, overflater i en annen, mellomhyller i en tredje osv. Så langt så vel, men nå har jeg kjøpt inn flere ting, og da blir det helt kræsj om det skal være annerledes. Vurderer å ha to farger nå. Altså må alt males, også finne et system der jeg bruker to farger. Betaler du flybilletten bort samt losji, er jeg med! Hmm......losji er ok, hvis du er komf med sovesofa, men flybilletten vil være god investering for deg når du smaker den herlige maten jeg lager. Jeg kommer om noen henter meg, male kan jeg nok med ei hand! Deal! Jeg kommer om noen henter meg, male kan jeg nok med ei hand!Du serverer PL uten gin men med noe annet prosentholdig så maler jeg. Også deal. Når skal du ha det malt?
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. mars 2014 #17 Skrevet 1. mars 2014 Betaler du flybilletten bort samt losji, er jeg med! Flybillett? Vi kjører med campingvogna! Den lå som en drøm på konebilen min :D
Gjest Fru Banderas Skrevet 1. mars 2014 #18 Skrevet 1. mars 2014 Altså, jeg har holdt på med innetrappa i over et år.
LanzaroteJenta Skrevet 1. mars 2014 #19 Skrevet 1. mars 2014 Hvis vi ser bort i fra at jeg bor altfor langt vekk, så hater jeg å male ganske mye. Jeg er derimot innmari god på å heie, så teoretisk sett kunne jeg lett ha stilt opp med appelsin, Kvikk lunch og flagg for å heie dere i mål.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. mars 2014 #20 Skrevet 1. mars 2014 Helt seriøst, jeg kommer jeg, om du har kost og losji. I april?
overlord Skrevet 2. mars 2014 #21 Skrevet 2. mars 2014 (endret) Er det du som var Patetica? Og er puppene dine? (i tilfelle kan jeg sikkert overtale mannen til å stille) Endret 2. mars 2014 av overlord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå