Gå til innhold

jeg veit innerst inne at..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæreste min ikke helt er mannen jg søker. Og aldri kommer han til og bli det. Bare beldig nær. Hvordan klare og brute ut av forholdet når det nesten er bra nok.

 

Anonymous poster hash: 12212...984

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, litt usikker på hva jeg ville gjort der. Men å finne en som matcher 100% tror jeg er vanskelig. Men om du går rundt og tenker på at det bare et neste hadde det kanskje vært bedre å la han gå så han kan få noen som liker han bedre.

 

Anonymous poster hash: 0d55c...10f

Skrevet

Et neste = er nesten

 

Anonymous poster hash: 0d55c...10f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...