Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Kjæreste min ikke helt er mannen jg søker. Og aldri kommer han til og bli det. Bare beldig nær. Hvordan klare og brute ut av forholdet når det nesten er bra nok. Anonymous poster hash: 12212...984
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Vel, litt usikker på hva jeg ville gjort der. Men å finne en som matcher 100% tror jeg er vanskelig. Men om du går rundt og tenker på at det bare et neste hadde det kanskje vært bedre å la han gå så han kan få noen som liker han bedre. Anonymous poster hash: 0d55c...10f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Et neste = er nesten Anonymous poster hash: 0d55c...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå