Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som vet hvordan man får vekk stearinlys fra glass/vindu på best mulig måte? :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker først en slik skrape for koketoppen forsiktig for å få bort mesteparten og å vasker(gnir) jeg enten med salmiakk eller nylonvask til resten er vekk.



Anonymous poster hash: d7562...67b
Skrevet

 

Jeg bruker først en slik skrape for koketoppen forsiktig for å få bort mesteparten og å vasker(gnir) jeg enten med salmiakk eller nylonvask til resten er vekk.

 

Anonymous poster hash: d7562...67b

 

Takk for svar :) Funker det med klorin ? har ikke salmiak eller nylonvask nå.. 

Skrevet

 

 

Jeg bruker først en slik skrape for koketoppen forsiktig for å få bort mesteparten og å vasker(gnir) jeg enten med salmiakk eller nylonvask til resten er vekk.

 

Anonymous poster hash: d7562...67b

 

Takk for svar :) Funker det med klorin ? har ikke salmiak eller nylonvask nå.. 

 

Bør være noe fettløselig. Prøv med Zalo

 

Anonymous poster hash: e55aa...aee

Skrevet

 

 

 

Jeg bruker først en slik skrape for koketoppen forsiktig for å få bort mesteparten og å vasker(gnir) jeg enten med salmiakk eller nylonvask til resten er vekk.

 

Anonymous poster hash: d7562...67b

 

Takk for svar :) Funker det med klorin ? har ikke salmiak eller nylonvask nå.. 

 

Bør være noe fettløselig. Prøv med Zalo

 

Anonymous poster hash: e55aa...aee

 

Aaaah, takk,takk :) 

Skrevet

Ja bruk da heller Zalo



Anonymous poster hash: d7562...67b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...