monson Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Er det noen her som vet hvordan man får vekk stearinlys fra glass/vindu på best mulig måte?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Jeg bruker først en slik skrape for koketoppen forsiktig for å få bort mesteparten og å vasker(gnir) jeg enten med salmiakk eller nylonvask til resten er vekk. Anonymous poster hash: d7562...67b
monson Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2014 Jeg bruker først en slik skrape for koketoppen forsiktig for å få bort mesteparten og å vasker(gnir) jeg enten med salmiakk eller nylonvask til resten er vekk. Anonymous poster hash: d7562...67b Takk for svar Funker det med klorin ? har ikke salmiak eller nylonvask nå..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Jeg bruker først en slik skrape for koketoppen forsiktig for å få bort mesteparten og å vasker(gnir) jeg enten med salmiakk eller nylonvask til resten er vekk. Anonymous poster hash: d7562...67b Takk for svar Funker det med klorin ? har ikke salmiak eller nylonvask nå.. Bør være noe fettløselig. Prøv med Zalo Anonymous poster hash: e55aa...aee
monson Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2014 Jeg bruker først en slik skrape for koketoppen forsiktig for å få bort mesteparten og å vasker(gnir) jeg enten med salmiakk eller nylonvask til resten er vekk. Anonymous poster hash: d7562...67b Takk for svar Funker det med klorin ? har ikke salmiak eller nylonvask nå.. Bør være noe fettløselig. Prøv med Zalo Anonymous poster hash: e55aa...aee Aaaah, takk,takk
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Ja bruk da heller Zalo Anonymous poster hash: d7562...67b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå